Een droom gaat in Vervulling

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:18

Welke stal in Zeist zet je haar dan? Manege Zeisterbos? Of bij Bons (dressuurstal aan de a 27 of a28)? Wij trainen daar altijd in het bos voor de endurance, of altijd, wij gaan meestal naar Den Treek, dat is rijden! Ow...
Maserati was toch van Merilyn? Had ze meer dan 1 paard? Niet nwsgierig hoor, helemaal NIET....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:52

Nee, ik ken het niet.
Misschien kom ik je nog eens tegen in het bos! Als ik uit huis ga zal het wel weinig gebeuren dat ik nog op Voltrack (arabiertje) rijd, maar ik blijf af en toe verplicht om hem weer ff te temmen (in de bak).
Wij staan in Zeist en omstreken bekend als een paar gekken, maar het valt best mee, we rijden flink door, maar daar is het bos ook voor toch? Meestal rijden we in het Zeisterbos naar Den Treek. En 1x per jaar natuurlijk in Bornia!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:24

Thirz, ik begin m te vatten!
Wel jammer dat Meis niet zo'n dress paard is. Herc heeft dat ook niet, en die springt ook onwijs goed. Maar Joopje, rasspringer, en toch zo'n ster (voor mij dan!) in de dress. En dat verhaal van Maserati is gewoon naar.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers