ik heb een tandje van Barley

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-01 12:35

Vandaag werd weer gekeurd. Weer want ze was al gekeurd. Ditmaal werd ze gekeurd voor de verzekering. Toen hij naar haar tanden keek zag ik dat ze aan het wissellen was geslagen. Een maand geleden was er nog niet te zien. Ik heb pas ook nog gekeken maar nu zat er een tand los. Ik gevoeld en ja hoor hij zat erg los. Hmm ik wilde die tand wel hebben maar hem nu ook weer niet eruit treken.

Maar na een beetje gevoeld en geduwd te hebben viel ie eruit. Ik ben nu de bezitter van een voortandje. Lief he?

Ben er best blij mee. Zo mooi glad.

Groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-01 12:45

Een veulentje heeft als hij geboren is al 12 kiezen. Na een week beginnen de snijtanden door te komen en als hij 6-8 maanden is, dan heeft hij een compleet gebit. Tot de vijf jaar krijgt hij 12 kiezen erbij. In totaal krijgt hij er dus 24. Hij krijgt 12 snijtanden en eventueel 4 haaktanden. En eventuele wolfstanden. De haaktand (hengstentand, ruinentand) ontwikkeld zich als laatste.

En wat ik ermee ga doen weet ik nog niet. Misschien hang ik hem wel om mijn nek. is wel grappig.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-01 18:22

nou het was een voortandje. dat scheelt denk ik wel. barley hapt overal in dus ook in handen. Lachen

Maar de tand zal al best los en ging heel makkelijk eruit.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:21

Ja en intussen heb ik twee tandjes van Barley. Ben er echt onwijs blij mee.


Wel heel lief om te zien. Ze mist nu nog beide voortandjes. schattig!

[img]../upload/2/tandjes1.jpg[/img]
[img]../upload/2/tandjes.jpg[/img]

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Afanaisa91, Emese_Flower, KikiCelinevs, Mark0919, Sanet, SusanH, Vagabondo en 36 bezoekers