De PTT en het rollade-paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

De PTT en het rollade-paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 20:34

Eindelijk heb ik mijn vliegendeken binnen! Stef had hem -inmiddels 2 weken geleden- opgestuurd en bij de PTT hier op het dorp zijn ze het pakje kwijtgeraakt. Allah, PTT Klantenservice (hoezo klantvriendelijk?) ingeschakeld en die belden mij al na 5 (!) werkdagen terug dat het pakket inderdaad zoek was geraakt *zucht*. Vandaag dan maar de stoute schoenen aangetrokken en zelf naar het postkantoor gewandeld om verhaal te halen, en ziedaar daar was mijn pakket, tot ieders verbazing!
Oke, vliegendeken eruit, doorgewandeld naar Sib en hem in de vliegendeken gewikkeld, gekke klus zo'n vliegendeken, het heeft iets weg van een steunkous... Ik had aan de ene kant van de deken paard tekort en aan de andere kant deken over Verward
Gelukkig rekte een van de twee mee dus kwam het toch nog wel een beetje op zijn pootjes terecht. Ik ben nu in ieder geval in het bezit van een vliegendeken one-size-fits-all-except-jamaica en ik kan mijn ijsco in een tel omtoveren tot een rollade-paard Haha!, wie wil dat nou niet?
Hoera!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:37

rollade paard *LOL* *LOL* humor!! hihi

nou ja veel plezier en dan maar mee enne wat vind paard ervan??