Ik denk dat mn zoekactie is geslaagd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ik denk dat mn zoekactie is geslaagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 22:15

Hoi Bokkers! Haha!

Ik begin me echt steeds blijer te voelen! Ik ben dus op zoek naar mn eigen paard, dus ik had een advertentie op Marktplaats gezet. En ik kreeg eigenlijk al gelijk een reactie van een meisje uit Lunteren (waar ligt dat Verward ). Haar ouders hadden een stal (geloof ik...) en er stond daar een recreatiepaardje te koop.

Mijn eisen voor een paard waren:
-tussen de 6-10 jaar
-tussen de 1.60m-1.70m
-verkeersmak

Dus zij stuurde me een mailtje dat ze een paard te koop had staan, een merrie (nou, ik rijd liever op merries dan op ruinen...geen reden voor Verward ) 13 jaar (oké, dat valt een beetje buiten "mijn" leeftijdscategorie, maar toch...) verkeersmak (kijk, da moet ik nou hebbe Knipoog ) 1.64m hoog (da kan toch wel met mijn 1.68m) vooral mee gedressuurd en ze was een ontzettende vrijdoos (en ik hou van knuffelen Haha! )

Ze had geen scanner, dus ze kon geen foto opsturen, maar ze zou een echte foto naar mij zelf opsturen...

Klinkt heel stom, maar als ik dit allemaal zo hoor, dan is het voor mij gewoon het perfecte paard. Ik wil graag dressuren en buitenrijden (heb een springfobie, vraag me niet waarom, maar dat is altijd al zo geweest...) en dat paard (dat Gonja heet) sprong ook niet veel...

Dus nu ga ik maar eens met mn moeder overleggen wanneer we pleazze kunnen gaan kijken, want ze vragen er rond de €2000-, voor...en dat is voor mij misschien wel te doen...(iig, dat hoop ik dan toch! Haha!)

Groetjes,
very happy Sanne Haha!
Laatst bijgewerkt door Tinne op 12-05-02 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:44

Waar staat ze? Ik rijd namelijk in Lunteren (en woon in Ede) overigens ligt Lunteren in het midden van het land (als je gaat rijden in het bos kom je het middelpunt van Nederland tegen)

Ben benieuwd of ik het paard of de eigenaar ken!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:46

Wat gaaf voor je! Ik hoop dat alles goed gaat, en dat het in het echt met Gonja ook klikt, en dat je misschien de eigenaar van haar wordt. Maar misschien moet je je er niet al te veel op verheugen, want dalijk klikt het toch niet. Of is ze misschien al verkocht (heel vervelend, maar kan altijd gebeuren) en dan ben je natuurlijk heel erg teleurgesteld... Niet om je pret weg te nemen, maar als het niet door gaat, ben jij verdrietig omdat je je er zo op verheugd hebt. En dat vind ik ook niet fijn voor jou!
Ik duim wel voor je hoor!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 22:49

Felice schreef:
Maar misschien moet je je er niet al te veel op verheugen, want dalijk klikt het toch niet. Of is ze misschien al verkocht (heel vervelend, maar kan altijd gebeuren) en dan ben je natuurlijk heel erg teleurgesteld


Ja, ik weet het, hier heb ik zelf ook al aan zitten denken...maar toch, de pret blijft Haha! Ze is op zoek naar een lief baasje voor haar...en ach...lief ben ik wel Schijnheilig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 22:50

Laura schreef:
Waar staat ze? Ik rijd namelijk in Lunteren (en woon in Ede) overigens ligt Lunteren in het midden van het land (als je gaat rijden in het bos kom je het middelpunt van Nederland tegen)

Ben benieuwd of ik het paard of de eigenaar ken!


Ik weet alleen dat ze Rinske heet...meer weet ik eigenlijk ook niet van ze...hier zul je ook wel niet veel mee opschieten Scheve mond

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:50

Tinne schreef:
Ze is op zoek naar een lief baasje voor haar...en ach...lief ben ik wel Schijnheilig


Haha, ja dat geloof ik zeker Haha!
Maar nu weer ontopic, foei Felice Knipoog
Nogmaals ik hoop 't heel erg voor je, en natuurlijk wel het ons laten weten he! Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 22:54

Felice schreef:
Nogmaals ik hoop 't heel erg voor je, en natuurlijk wel het ons laten weten he! Lachen


Thanx, en jullie zijn de eerste die het goede (of slechte Verward ) nieuws zullen horen!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:05

hoop dat ik nu eens goed nieuws van je te horen krijgt!

Super veel succes!
En ik duim wel mee hoor!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 23:06

Ethelate schreef:
hoop dat ik nu eens goed nieuws van je te horen krijgt!


En ik hoop dat ik jullie goed nieuws kan laten horen Haha!

Wat zijn jullie trouwens toch allemaal lief voor mij... Haha! Thanx Knipoog

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:39

duim duim duim duim duim!!!!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:15

Leuk Tinne! Tegen mij werd ook verteld om me niet teveel te verheugen op paardjes die eventueel voor mij in aanmerking kwamen, maar dat lukt toch niet Frusty Haha! Maar inderdaad, houd in je achterhoofd, en dat moet lukken, dat het niets kan worden. Maar er zijn meer paarden dan kerken, dus je zoekactie zal heus wel slagen! Je bent niet te veeleisend, dus dat is mooi! Lachen

Ik duim voor je! *duim duim*

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 09:47

oei, spannend!!!!!!! Weet je al wanneer je gaat kijken en ga je er dan ook gelijk op om te kijken hoe ze rijdt?
Ik zal voor je duimen hoor!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 10:48

LEUK! ik zal voor je duimen, wat voor ras is ze of heb ik daar overheen gelezen Haha!
zal wel kwpn of iets dergelijks zijn lijkt mij Haha!

maargoed, erg leuk, komt ze bij die stal te staan waar jij rijd dan?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 13:39

Anna-Jelly schreef:
maargoed, erg leuk, komt ze bij die stal te staan waar jij rijd dan?


Nee, ik ga haar bij mijn oom weg zetten...daar is het totally gratis Haha! Ik hoef daar alleen voer te betalen en de hoefsmid en de wormenkuren enz. en op de stal waar ik nu rijd, zou ik dan 500 gulden moeten betalen (en dan zit er nog niet eens de hoefsmid enz. bij!) Dat is sowieso te duur voor me! Knipoog En mijn oom woont naast de dierenarts en het is maar 7 minuutjes fietsen... Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 14:26

leuk zeg!
blijf je die paarden nog wel rijden of niet?



kuss Maaike

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 14:29

Anna-Jelly schreef:
leuk zeg!
blijf je die paarden nog wel rijden of niet?


Nou, de helft gaat weg, misschien blijf ik Floraquina gewoon rijden, maar dat is nog niet helemaal zeker omdat ze waarschijnlijk de wei op gaat (tot ze haar veulen krijgt) en Ratina blijf ik rijden tot en met de zomervakantie, dan gaat dr eigenaresse er weer op...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:02

Hahaha, dit is gewoon het paard van mijn vriendin!!!! Ik moest zo lachen. Toen ik je onderschrift las, ging op ff op zoek naar een bericht erover en ja hoor, GONJA!!!!! Neem maar ff contact met me op.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 16:10

Jurga schreef:
Hahaha, dit is gewoon het paard van mijn vriendin!!!! Ik moest zo lachen. Toen ik je onderschrift las, ging op ff op zoek naar een bericht erover en ja hoor, GONJA!!!!! Neem maar ff contact met me op.


Haha...en nu moet ik weer heel erg lachen...*zucht* wat is de wereld toch klein Haha! Haha! Haha! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:21

Tinne verheug je niet teveel er zijn meeeeeeeer als zat paarden in nederland nouja eigenlijk teveel.

Ga er meerdere kijken en niet alleen deze val niet voor de eerste de beste. Neem de tijd.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:53

13 jaar, en je wilt het liefst jonger dan 10, bedenk goed of je het wel doet. Er zijn 1000den paarden dus je vindt vast wel een goede.
Succes.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:55

Ben je al wezen kijken?
Was het wat je wilde?

Inderdaad, koop niet de eerste. Dat hoeft niet altijd de beste te zijn. Kan wel, maar denk er goed over na!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 16:46

Kleintje schreef:
Ben je al wezen kijken?
Was het wat je wilde?



Nee, ga binnenkort waarschijnlijk kijken

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:58

Wat gaaf voor je Sanne!
Ik hoop echt voor je dat het doorgaat met dit paard,het lijkt me een leukerd!!!!!!!!
En anders weet ik nog wel mensen met een leuk paardje,waarvoor ik zelf ook best geintresseerd ben( }> Knipoog ( ,een vosmerrie met lichte manen,1.74m en 2000euro.

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:06

Goh dat is fijn ja, zo'n gevoel. Ik hoop voor je dat het wat is, ik weet wel dat je net zo lang door moet zoeken tot je er echt helemaal tevreden over bent, maar dat zal wel goed zitten. Succes ermee! Groetjes claudia

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 21:26

Clautje schreef:
Wat gaaf voor je Sanne!
Ik hoop echt voor je dat het doorgaat met dit paard,het lijkt me een leukerd!!!!!!!!


Ik hoop t ok Haha!