Duncan bij de smid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Duncan bij de smid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 20:20

Vandaag kwam onze smid Duncan beslaan. Aangezien m'n knolletje echt als de dood is bij de smid had ik een paar weken geleden een trainster van Terra Natura (N.H.S.) gevraagd ons te helpen om hem over z'n angst heen te krijgen. Zij is toen 2 uur met hem bezig geweest en vandaag was dan het moment aangebroken om te kijken of het resultaat had gehad. Pling

Ja dus !! Haha! . Hij was nog wel wat gespannen, maar in ieder geval stond hij niet meer een uur te trillen op z'n poten. Het ligt echt niet aan mijn smid, want die is heel geduldig, het ligt gewoon aan nare ervaringen in het verleden (voor mijn tijd dus). Nu konden we hem gewoon aan 2 halstertouwtjes rustig beet houden. Eerst moesten we echt met twee man aan z'n halster hangen anders kwam hij omhoog. Zo leuk, dat het nu best soepel ging. Lovers

Tot overmaat van geluk ging m'n priveles ook nog goed. Er zijn zo van die dagen dat er niks meer mis kan gaan. Jippie !! Haha! Cool Kwijl Pling

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, Jet_33, pluklief, sterregoud en 42 bezoekers