gisteren naar groningen en divoza geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

gisteren naar groningen en divoza geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:24

hoihoi
mijn vriend was gisteren uitgenodigd om te gaan kijken voor een kamer in groningen, hij vroeg of ik mee wou. ja hoor tuurlijk.
nou kamer gezien, supermooi en groot. toen ff groningen in.
we kwamen een ruitersportzaak tegen, ik zeg, hier wil ik wel ff kijken.
zegt ie ineens, die enorme paardenwinkel (divoza dus) zit hier toch vlakbij? ik zo ja, hoezo? nou zegt ie, als we er toch vlakbij zijn kunnen we er net zo goed ff heen.
ik wist dat leek ten westen lag van groningen en hebben we dus op de gok de autobaan naar leeuwarden genomen (we hadden geen kaart in de auto) was gelukkig goed gegokt.
we hebben uiteindelijk, na heel leek te hebben gezien, en verschillende mensen te hebben gevraagd waar het was, het toch gevonden.
ik heb niet zo heel erg veel gekocht, zoveel geld heb ik niet, aangezien ik de hoefsmid volgende week ook nog moet betalen.
ik heb gekocht, een heel mooi sjabrak, ijsblauw met een donkerblauwe bies, wormkuur, hoefvet, kwast, en tape om mijn teugels provosorisch te maken. Haha!
ik had heel graag ook nog bijpassende bandages gekocht en een mooi leren halster en springschoenen en natuurliujk een schapenvacht sjabrak en weet ik nog wat nog meer, maar ja het geld was op Huilen
dat sjabrak word me toegestuurd, omdat ze het op dit moment niet in dressuur hadden (gelukkig zonder verzendkosten) en de rest betaald.
ik had Naz ook nog wel gezien, maar ik kon haar niet echt aanspreken omdat die ook met een klant bezig was.
het was al met al een geslaagde dag, afgezien van dat ik keelontsteking had en dat mijn bankrekening nu leeg is
groetjes liselot

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:36

Nooit in Leek geweest??? tja, Divoza kan eigenlijk niet missen, zo aan de snelweg, maar als je het niet weet.
Het ligt beter dan hypodrama in Rotterdam, dat ligt echt in een achterstandsbuurt, tenminste zo lijkt het tussen de autoslopers.
Ik woon er niet zo ver vandaan, dus ik kom er ook wel eens, maar de service van Divoza is slecht, dus ik ga liever naar Pegasus in Appingedam, of voor echte service naar Gerrit Gombert, of Kootstra (wel erg duur)

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:48

nee ik ben er dus nog nooit eweest, ligt een beetje uit de richting.
we reden dus leek in we hadden gewoon geen idee waar het zou zijn, ik had wel verwacht op en industrie terrein, of dat het aangegeven zou staan, nou dat stond het dus niet...
maar het was wel erg cool... wel kleiner dan ik verwacht had...

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:51

De rest is opslag en magazijn, ze versturen liever dan direct verkopen, dat is duidelijk als je het pand ziet.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:28

Hey ik was gisteren wel aan het werk, hoelaat was je er?

Divoza ligt overigens wel op het industrieterrein, maar helemaal achteraan.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:56

Hyporama ligt niet bepaald 'out in the open field' maar ook niet echt verstopt. Overigens vind de plaats niet verkeerd gekozen hoor, zijn overigens allemaal garages, en geen autosloperijen...hoe weet ik dat? Nou...ik ging met de scooter even naar hypo, en toen startte hij niet meer (ggggr }> ) toen even naar de buurman gegaan, en gevraagd of hij me even wat stroom wou geven (accu was kapot Frusty bleek...).

Maargoed, niet dat ik hypo de hemel in wil prijzen, maargoed.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 10:51

uhm... het was iets van half 3 ofzo... ik werd geholpen door een blonde vrouw en jij stond met een andere vrouw te praten over ironique volgens mij.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:13

LiSSy schreef:
uhm... het was iets van half 3 ofzo... ik werd geholpen door een blonde vrouw en jij stond met een andere vrouw te praten over ironique volgens mij.


Klopt idd, dat was een stalgenootje van mijn vorige stal. Waarom heb je me niet ff aangesproken?? Ik heb je namelijk niet gezien...

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 22:47

uhmm... geen idee. hihi, denk dat ik het een beetje stom vond staan ofzo... Haha!