Mijn Tinker is niet sloom!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 06:52

Tsja.. recht van spreken hebben ze niet!
Kom nou, ik rijd met mijn paard Endurancewedstrijden van 34 km in de blub, waar ze tot aan d'r knieen in weg zakt, met een goede hartslag en tijd! We trainen superhard, werken echt naar die conditie toe, gaat geweldig, en dan dit soort reactie's????
Nee, sorry, maar dat pik ik niet Boos! ! Ik ben weg! Ga naar een andere stal (okeee.. dat was al een lange tijd het plan, wegens uitrijmogelijkheden, maar dit soort voorgevallen bevestigen dat eens extra.. Komt trouwens niet 1x voor, maar 100en keren!)
Myrth, we zullen ze eens laten zien dat ze ons niet de grond in kunnen boren! Ik ken mijn paard toch zker zelf het best?
Maar goed, ik ben me weer aan het opwinden.. (ruuuustig Mandy..)
Zal er vandaag met de persoon in kwestie over praten.. Jullie horen wel hoe dat ging Lachen

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:26

Haha.. (Even voor de goede orde.. De vrouw in kwestie betreft een eigenaresse van een 25 jaar oude Draver, ehm.. als die opgefokt is is Navy een Mustang Lachen )

Doordat de trektocht niet helemaal op tijd voorbereid was, het onze eerste is, en mijn ouders meer waren voor het idee "de eerste keer veilig".. is het een beetje een mindere route geworden.

De bedoeling was 3 a 4 dagen weg te blijven, helaas moest de toch een dag later gehouden worden en een dag eerder ophouden, dus zijn er nu nog maar 2 daagjes over Lachen We rijden door Den Threek (een deel van de route van Austerlitz), door heuvelachtige bossen, zandverstuivingen naar Nieuwegein (zo'n 50 km). Hier stallen we ze op een stal (joh), en slapen wij bij mijn opa en oma (ouders vonden het idee "kamperen bij de boer" niet echt aanlokkelijk). De volgende dag helaas dus alweer terug. Okee, het steld weinig voor, en in hoeverre mag dit trekken genoemd worden? Maar we hebben er zin in, en (nogmaals) onze superpaardjes kunnen het met gemak aan (zelf op 3 benen Lachen ), en kijken NU alweer uit naar onze volgende, in de zomer. We zijn alleen nog aan het dubben, eigenlijk willen we wel een deel van de Veluwetrail doen, maar het bedrijf van Yvonne van der Velden (Dutch Joy) in de Ardennen, waar trainingskampen (uiteraard voor Endurance) worden georganiseerd trekt ons ook wel.. Nog even denken en dubben dus.. Al komt de zomer wel steeds dichterbij..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:34

Heel gezellig!! Lijkt me erg leerzaam en leuk!
Heb je enig idee rond welke prijs we dan moeten gaan denken?

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:49

Ik bedoelde eigenlijk bij Yvonne..

50 euro per nacht, dat is op zich nog wel te doen. Als we even een tijdje geld opzij zetten Lachen Daar zit dus ook slaapplaats voor ons (mensen Haha! ) bij? En hoe kook je dan? Heb echt helemaal geen ervaring hiermee..

Die veluwetrailgids, is die aan te raden? Dan kook ik hem, lijkt me erg nuttig..

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Em_, GoogleAdsense, Ladyson, Sanet, Ubermetrics en 38 bezoekers