Mijn Tinker is niet sloom!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:25

Hey Myrthe,

je moet je er ook niks van aantrekken dat iedereen zegt dat je paard sloom is, het zal wel bij wijze van grap bedoeld zijn.

Ik heb ooit eens een tinker gereden die was niet langzaam te krijgen, ze was ook nog niet helemaal ingereden en was erg schichtig voor het been, het ging steeds beter tot op die ene dag.

Erg leuk die ene keer dat ze ergens zo van geschrokken was dat ze er in een volle galop vandoor schoot, en dan zo stil mogelijk blijven zitten en proberen te sturen want ze rende recht op alle hekken af en dan vlak ervoor hard opzij springen de andere kant op. Dat doen ze ook als ze bang zijn en denken dat er een vijand achter hun aan zit. Ze bleef rennen (het was gewoon in een buitenbak) en na een ronde of 5 bleef ze versnellen en heb ik mezelf er in de hoek maar af laten vallen.

Mijn instructeur stapte er vlak erna en kreeg hem ook niet goed meer rustig. Ik zat he-le-maal onder de modder. Het zat tot achterin mijn mond! Yeach! De dag erna kon ik niet rijden want ik had een dik been en dat deed erg zeer maar het bleek dat manege haar meteen had omgeruild voor een andere meer ervaren tinker.
Ik heb nog maanden last van mijn been gehad maar niet zo erg dat ik niet meer kon rijden gelukkig!
Om nou te zeggen dat Tinkers sloom zijn , nou nee!

Die tweede was overigens niet erg vlot, maar dat terzijde...
Groetjessss van JessicA

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, carin0903, Cjuan, GrapeshotBot, joyce83, paljaslaura, Talishe, Zinzi_jewel en 98 bezoekers