Mijn Tinker is niet sloom!

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:11

Dames dames! Rustig nou.... Ze zijn gewoon jaloers op die fitte enduranceknollies die 'even' een trektochtje maken. Dat lukt vast niet met hun opgefokte paarden...
Trouwens; waar gaan jullie trekken?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:29

Als je een keer de veluwetrail gaat doen, wil ik wel gids spelen. Ik heb echt alle routes nu al wel tig keer gezien Haha!.
Ik wil ook heeeeeeeel graag naar de Ardennen, naar Yvonne van Velde samen met een endurance-rijdende vriendin van me. Misschien leuk om samen te gaan?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:51

Waar? De veluwe trail of bij Yvonne?

De veluwe trail route ligt bijna aan m'n huis. En ik heb nog plek voor één extra paard hier, dus dan kunnen we een paar keer overnachten bij mij eventueel. Twee extra paarden lukt hier niet. Of ik moet een regeling treffen met de buren ofzo....
Bij andere overnachtingsplekken waren wij ongeveer 50 Euro per nacht kwijt, incl. eten, paard, voer /strooisel voor paard, linnengoed, enz.
Wij hadden dan vrij goedkope adresjes, maar het is nog best moeilijk om een aantal van die goedkope adressen aan elkaar te knopen.

Bij Yvonne zal het wel duur zijn vrees ik... Maar dat lijkt me echt geweldig gaaaaaaf! Ik wil het liefst deze zomer nog naar Yvonne, maar of dat lukt weet ik niet.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:56

Ja, dan zit er ook een slaapplaats voor tweebenigen bij incl. beddengoed. Meestal is er wel een hapje (chinees / patat) ofzo in de buurt te krijgen.

50 euro is vrij goedkoop per nacht, maar het lukt wel. Het is het moeilijkste om alle adressen goed 'aan elkaar' te koppelen. Ook het verdelen van de bagage is vrij lastig, dat moet echt goed verdeeld worden.

Om echt met tent, slaapzak, enz. te gaan trekken heb ik nog nooit gedaan, dat lijkt me wel erg zwaar worden. Wij hadden zadeltassen, een 'rol' achter het zadel en zelf een grote heuptas. Daarmee redden we ons prima.

Dat mapje van de trail is echt aan te raden (waarom heb je die nou niet gekozen zondag!?), ik heb hem zelf ook, maar de mijne is nu wel bijna 'op' gebruikt hoor... Maar dat maakt ook niet meer uit. 50% van de route ken ik onderhand wel uit m'n hoofd. De wedstrijden van Kootwijk en Kootwijkerbroek gingen voor een klein deel ook over de veluwe trail route. Dat kon je zien aan die bordjes aan de zijkant.

Maar dit jaar wil ik echt graag naar Yvonne.... Dat lijkt me echt super gewoon!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie