Mijn Tinker is niet sloom!

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tiko

Mijn Tinker is niet sloom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 23:09

AAAARGH! Ik vind het echt niet leuk meer!! Iedereen zegt dat Tiko een slome bok is! Dat is ie echt niet! tijdens een buitenrit of tijdens die endurance wedstrijd die ik heb gereden, was ie harstikke knetter. Oke... in de bak is ie niet zo geinteresseerd maar hij is netjes voor mijn been etc..
Misschien doe ik erg sneu, maar ik vind het niet leuk! Vooral in het begin vond ik het best deprimerend dat ie niet zo snel was, maar hij is al 100x aktiever, beter voor mijn been, enthousiaster etc. geworden, en daar was ik juist zo blij mee! zeggen vandaag 4 mensen los van elkaar dat Tiko sloom is!!! Eentje geloofde zelfs niet dat ik een endurance had uitgereden met een snelheid van bijna 11 km/h

Begonnen er ook mensen te zeggen dat de trektocht die ik samen met mandy & navy (NaVy!) ga doen onverantwoordelijk is! en dat onze paarden (en dan met name Tiko) het niet aan kunnen!! Wat zeuren ze t och! ik heb zoveel moeite gedaan Tiko netjes op conditie te krijgen, en dan kan ik het gewoon niet hebben als mensen gaan zeggen dat ik tiko dood ga rijden (lett zo gezegd) door op trekttocht te gaan!!! Ik weet zeker dat ie het aankan!

Ahum...dit is een zeer onboeiend stuk geworden.....

De hoefsmid was ook nog geweest vandaag!! Tiko was super erg aan het kloten...gelukkig heb ik een hele lieve hoefsmid die niet (snel) slaat!!
Hoewel ik niet snel sla had ik nu wel af en toe het gevoel van...kom geef maar een tik hoor!

Maarja.....

beetje raar stukje

Myrthe

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie