manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 22:02

Hey Mensuh...

ik ben de afgelopen week op vakantie geweest in Budel (vlakbij weert in limburg) bij vakantie park weertebergen van Grando Rado.

en daar tegenover is een manege "de horn hoeve" ofzoiets....

wie kent die manege of wie heeft er ooit welis gereden???

Uiteraard heb ik lekker daar gereden.... lekker 2 uurtjes buiten door het bos.....

wie kent die manege en wie heeft er welis gereden???

xx Linnie

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:49

En dan kom jij niet effe meeten? flauw hoor. budel is een steenworp bij mij vandaan. De Hornehoeve ken ik wel. Ben er wel eens op trektocht naartoe geweest, is precies een leuke afstand voor een tweedaagse tocht.
Ze hadden toen een barak staan waar je kon slapen, maar ze wilden wel iets beters maken. Hebben ze dat ondertussen? Is alweer een jaar of vijf geleden dat ik daar geweest ben.

sonjas
Berichten: 154
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: andel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:07

ben vorig jaar ook op weerterbergen geweest en natuurlijk een buitenrit gemaakt bij die manege
de vrouw die ons begeleidde moest even loskomen (duurde ongeveer een kwartier)maar de resterende 1 uur en drie kwartier was het heel gezellig, ik mocht samen met een vriendin samen nog een pad op en neer crossen (de rest van onze vriendenclub waren beginners)en voor de rest dus een herlijk relaxte rit gehad
hadden daar vorig jaar twee hele gave quarters lopen vrij jonge beestjes maar MOOI Kwijl Kwijl
groetjes sonja

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:26

Ja, ik ken de manege en ja, ik heb er weleens gereden Haha!
Inmiddels alweer zo'n 6 jaar geleden, ik zat ook in de Weerterbergen en heb ook een bosrit van 2 uur gemaakt (nog te kort eigenlijk he Knipoog )
Maar het was idd echt genieten hoor! Ik kan me nog een grote zandvlakte herinneren waar ik in volle galop overheengevlogen ben en onderweg in het bos lag een omgewaaide tak (sprongetje van niks) waar "mijn" paard overheensprong of het een hek van op z'n minst een meter was... Haha!
Het paard in kwestie was een donkerbruine merrie met bles en witte voetjes, een schat van een beest, ik geloof dat ze Valentina heette als ik het nog goed weet!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:18

ik heb vorig jaar de Weerterbergen op stelten gezet met mijn vriendinnen. Een paar van mijn vriendinnen hebben wel gereden daar, maar ik mocht niet mee van ze, omdat ik toen nog fulltime in de paarden werkte, en van hun NIET mocht doen wat ik in het dagelijkse leven ook doe Knipoog

Maar wanneer waren jullie er dan, misschien zaten we er wel gelijk!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 18:35

Ik heb daar ook gereden. Een keer een langere rit op een friese merrie die toen net een veulen had (kan het zijn dat ze Sara heette?) dit zal een jaar of 2 a 3 geleden zijn. De dag erop een uurtje met allerlei vrienden die nog nooit gereden hadden. Op dezelfde merrie gereden en toen fijn wat andere paadjes genomen om een galopje te kunnen maken.
Leuke manege wel en ook leuke paardjes.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 01:18

Van mij weet je dat ik die manege ken Haha!
Maar volgende keer kom je maar hier op de koffie i.p.v. in de auto te wachten tot je het huisje in mag *LOL*

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 12:15

2 uur is idd nog te kort!! ik heb op Stinkie of Stinker gereden kweet niet meer hoe die precies heette...

was echt gaaf!!

in mij groep zaten er 2 die pas vanaf augustus reden.. en 2 ander emeisjes konden het wel... & ikkie!!!

enne percy mn ouders kennen je nieteens dus kweet niet of ze dat wel goe dhadden gevonden plus dat we een hele waakse hond bij ons hadden --> lieveeeee Gino!!

xx linnie

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:13

Ben bang dat mijn waakse honden niet blij waren geweest met jullie Gino, of juist wel natuurlijk, 't is maar hoe je het bekijkt Haha!
Vooral de kleine hond vindt het geweldig om andere honden van "zijn" erf te jagen.