Laiser blijft me verbazen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser blijft me verbazen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 11:37

Zoals je misschien wel gelezen hebt, heeft donderdag een flinke stap voorwaarts gemaakt in het kader van zijn zelfvertrouwen. Zie (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=54201)
Vrijdag durfde hij zelfs in stap langs de "enge voorwerpen". En op de open vlakte wilde hij zelf op onderzoek verder naar nieuwe dingen.
Toen ik later weer terug wilde om nog even wat in het mega-bos te stappen was hij wel wat gespannen bij die "enge voorwerpen"
(Ja misschien zitten er stiekum wil griezelige spoken tussen en achter!)
Dan maar in draf er voorbij dacht Laiser. Hij bleef nog even draven want Luuk begon flink te rakken in zijn wei, en daar moesten we nog voorbij.
In het bos ging het goed. Maar opeens...
... stond daar een stapel stenen en een stuk landbouwplastic Bloos .

(die stenen en dat plastic ligt er al heel lang, en daar komen we dus altijd al langs Schijnheilig )
Laiser ging op de rem en keek schijn naar achter naar mij. Ik was geheel verbaasd van zijn aktie en zei:"Wat doe jij nou?" De verbazing was goed te horen in mijn stem en doordat hij op de rem ging, kwam hij tegen mijn drijvende kuit aan. Laiser twijfelde even en liep toen toch maar snel langs dit enge stukje. En natuurlijk werd Laisertje weer beloond voor zijn dappere actie. Knipoog
Het bos is niet zo groot dus je maakt regelmatig hetzelfde rondje. En zou kwamen we dus ook weer voorbij dat "enge stuk". Vooraf had ik nog even een galopje gedaan op een recht stukje pad en vlak voor de bocht terug in stap en na de bocht kwam dat stukje weer. Maar nu stapte Laiser er meteen langs, nog wel kijken of er toevallig toch niet van die vreselijke bewegende dingetjes tussen uit konden komen.
Ook zijn we nog een keer langs de andere kant gekomen en toen durfde hij er weer langs Cool !
Net toen ik besloten had dat we maar eens richting de stal zouden gaan zag ik een grote roofvogel in het bos. Ik probeerde zachtjes met Laiser in de buurt te komen, maar helaas hij vloog weer weg. Maar toch mooi om zo'n beest van dichtbij te zien.
En Laiser die was weer heel trots op zich zelf en heeft zijn avonturen meteen aan zijn vriendjes verteld... Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 15:00

Gaaf joh, gaat echt de goede kant op met je GVR *LOL* Overigens weet jij de avontuurtjes altijd wel leuk te brengen Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 15:08

XoNo schreef:
Gaaf joh, gaat echt de goede kant op met je GVR *LOL* Overigens weet jij de avontuurtjes altijd wel leuk te brengen Lachen

Dank je!
Ja Laisertje doet het echt goed! Cool

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:14

Die teddybeer van jou wordt nog wel eens een stoere Grizzly Haha! . Zometeen gaat ie rare dingen nog leuk vinden net als Lois. Die vond biobakken eerst eng en nu stopt ie z'n hele kop erin.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:00

Geweldig zeg!
Laiser wordt met de dag moediger!

Die stapel stenen met landbouwplastic, zoiets ligt bij ons al ontzettend lang op het erf.
Dus thuis, vlakbij de stal, zou ze aan gewend moeten zijn denk je dan... NOT. }>
Want Cerise vindt dat als het hard waait, er enge heksjes zich onder het zeil verstoppen.
Dat kun je zien aan hoe het zeil opwaait, dat doet de wind niet, maar de "Bad Force", waarmee de heksjes haar zullen gaan betoveren...
Ach ja.
De volgende dag zijn het dan ineens weer gewoon een stapel stenen Verward

Geef Laiser maar een knuffel en zeg hem dat hij zijn bazinnetje nog maar heel lang mag blijven verbazen.... Tante Dorine vindt dat namelijk wel leuk! *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:19

Oh wat is het toch een schatje! Lieve Laisertje, wat wordt ie stoer!!!