Vakantiegeld alvast uitgegeven.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:06

Haha, ach, het kan maar vast gebeurd zijn, toch? "Stel niet tot morgen uit wat je vandaag kunt doen", zeggen ze altijd, dus dat hebben we maar vast gedaan!

We zijn lekker wezen funshoppen in een westernstore hier vlakbij, op Amsterdam Buitenveldert. Ik heb een heeeeeeel mooie nieuwe pad gekocht voor onder m'n (zwarte) westernzadel: een zwart met bruine en van echte wol, dus lekker voor m'n meissies ruggetje! En een paar hele mooie kwastjes voor aan m'n hoofdstel, in de kleuren die ook in m'n pad zitten, om er 1 geheel van te maken (ben echt een trutje hoor *LOL* )
Verder nog voor Dick een zwarte westernhoed (ik had er al eentje), westernsporen met een stomp wieltje, fijne bandjes en voor mij nog een nieuwe singelstoot, want die van mij begint wat in de scheuren bij de gaatjes.

Dus laat de demo maar komen Stef: we zijn er (bijna) klaar voor. (Voor wie het niet snapt: Dick en ik geven een westerndemo bij Ada op een van de wedstrijddagen, dus een prima reden om een steeds mooiere outfit samen te stellen *LOL* )

De bankrekening is weer lekker geplunderd, maar ik ben er heeeeeel blij mee!

Groetjes en allemaal veel plezier gewenst in de Bokteling!!!

Sonja.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:09

Wat kan het heerlijk zijn om geld uit te geven he! Zelf heb ik vorige week een donkerblauwe dressuursjabrak gekocht...

Mooi dat je alles in dezelfde kleuren hebt. Dan wordt het toch echt een geheel. Foto's? Ah, er zullen bij Ada wel foto's gemaakt worden, toch?

Ik wacht af!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:23

leuk!! ik vind het ook altijd heerlijk om veel geld uit te geven, en zeker als het voor mijn paardje is!! ik heb ook alles in dezelfde kleur: Blauw Haha! Zelfs Robin's naambordje is blauw met wit *LOL* ik wil ook foto's zien als ze worden gemaakt bij Ada!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 22:18

We hebben toevallig net een fotosessie met de beessies gehad; we zetten ze er binnenkort wel op!

Was zo lekker vanavond: als ik een beetje (stiekum) naar beneden gluur, zie ik precies die mooie kleurtjes van de pad. Ik had het precies goed gegokt; Mileen's eigen kleurtje zit er in, zoooooo mooi Lovers
Hihi, lekker gevoel is dat!!!

Sonja

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:40

ik ben idd wel van plan foto's of film te maken op de wedstrijden, maar we moeten even kijken, misschien dat ik ladyspeaker moet spelen, of zelf ook moet rijden met die demo (waarom is topgeheim Cool )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 00:34

Leuk hoor, ik was laatst ook al stout geweest.
Kun je bij Barry tegenwoordig al pinnen?? Dat zou wel handig zijn he.

Foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 15:37

Nee, de nieuwe pindinges komt pas als de Euro ingevoerd is. En om het "makkelijk" te maken is ook de ABN om de hoek weg... Grrrr! En bij die stomme Postbank kan je maar max 300 of 500 piek ofzo opnemen, en da's meestal niet echt genoeg als we daar gaan shoppen.... *LOL* Leuk spul hoor, als die Westerndingetjes, maar wel gruwelijk duur allemaal.... Maar ach, het kan maar op zijn, toch?

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 15:52

heerlijk he om veel geld uittegeven *LOL*