Galop van Gelders paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Galop van Gelders paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 16:04

Ik heb dan een gelders paard Bazuin x Unitas. Toen ik hem wilde kopen moest ik een keer schrijven bij een jury. We hadden het er zo over en zij vondt dus dat een gelders paard niet goed kan galloperen.
Ik baalde er wel van en ik twijfelde of ik het wel of niet zal doen. ( die jury jureerde wel op Z niveau)
Ik heb het toch wel gedaan en nu een jaar later rij ik met hem M2 en moest ze mij jureren zaterdag en had ik voor de eerste onderdelen zessen en voor de galop onderdelen alleen maar zevens en achten Party!! Party!! !!

Ik ben natuurlijk heel trots op Osiris Party!! Party!! Lovers Lovers !!!
En ik ga lekker verder naar de Z1.
Ik heb nu drie wedstrijden gehad en heb drie winstpunten!
Lovers Lovers

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:10

ik vind ook wel dat ze goed kunnen gallopeeren
ik heb ook een keer op kelly(vriendinnetje van lien)gegallopeerd
en at is als het goed is ook ee gelders paard

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:49

aaaaaaaaaaaaaaaah wat onwijs gaaf! start je 23 juni mee op kootwijk? M en Z rubrieken zijn dan voor het rabobank talentenplan!
Echt gaaf van die tuiger zeg! maare ga je niet te hard zo kan die trekknol van mij je niet bij houden! Ik heb nu 2 winstpuntjes uit 2 wedstrijden dus ik blijf je achtervolgen!
gaan we van de winter gezellie samen Z bij pothoven Party!! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:55

euh gelders zijn geen tuigers hoor?? Vroeger was dat wel redelijk gelijk maar tegenwoordig is het KWPN onderverdeelt in Rijpaard, Tuigpaard en Gelders ras.

Het voordeel van een tuiger en ook wel het Gelderse ras is dat ze een sterk achterbeen hebben en tja dat zien ze graag.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 16:59

gefeliciteerd!!!
ik vind dit echt zo leuk de meeste mensen hebben zo ontiegelijk veel vooroordelen over gelderse, groningers, tuigers en noem maar op maar dit bewijst maar weer dat die het net zo goed kunnen Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:12

euh pris matty en ik starten zeker 1 keer in de maand bij elkaar als we elkaar tegen komen grappen we altijd jij met die tuiger en jij met die trekknol.puur grapje dus gelders en groningers stammen van elkaar af dus
Lodewijk ziet er ook een klein beetje anders uit dan een trekpaard (beetje maar *LOL* )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:35

Verward Maar waarom zou een gelder niet goed kunnen galoperen?
(nouja, die van mij kan het niet, maar dat ligt niet aan het gelder zijn Haha! )

Er lopen zoveel dressuurpaarden rond met gelderse ouders. Die doen het allemaal goed, maar dan wordt voor het gemak de gelderse (of groninger) inslag even vergeten.

Zeg maar eh, waarom zie ik niet een foto van JOUW gelder?? Ik wil dat wel eens zien!!! (ik heb ook een klein Bazuintje!)

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:48

die gelderse van mij kan ook zo goed galloperen. tenminsten als ik mijn instructrice moet geloven *LOL* Heb mijn coupon niet gezien, dus ben benieuwd.

Gr lara

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 11:38

Ik krijg dat niet voor elkaar een foto hier op bokt. Hij lijkt erg op zijn broer Laurentz alleen een langere rug en geen bles en donkere manen.

Enja Nimber ik rij alle wedstrijden in Kootwijk dus Party!! Party!! dan zien we het wel weer hoe onze tuigers het er van af brengen!! Knipoog Knipoog !
We rijden ze er allemaal af Knipoog Knipoog Haha! !!