Sefje is vanmiddag weggegaan....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Sefje is vanmiddag weggegaan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 16:12

Ze zijn vanmiddag wezen kijken, en waren direct verliefd Lovers Ze hebben hem direct meegenomen, op zich wel een voordeel. Ik had denk ik geen betere nieuwe baasjes kunnen wensen. Een tenger meisje van 22, rond de 1m65, en super enthousiast!! En haar vriendin, iets langer, maar ook met veel verstand van zaken. Ze waren helemaal weg van hem, en ik ook van hun. Ze bellen straks als ze over zijn, hoop dat het allemaal goed gaat onderweg Lips are sealed
Hij komt daar aan huis te staan, met een welsh b ruintje als vriendje, die hadden ze ook al meegenomen, dus hebben ze al mooi kennis kunnen maken. Hij gaat lekker de wei op, en over ee paar weken ga ik eens kijken!
Het mooie is dat hij dus wel van mij blijft, we hebben een contract gemaakt, dus dat zit allemaal wel goed.

Ben wel verdrietig nu, maar ook wel opgelucht, omdat ik weet dat hij nu de aandacht en beweging krijgt die hij nodig heeft....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:15

wel fijn dat t zulke leuke mensen zijn waar hij met mee is gegaan, dat scheelt al een heleboel toch!! kan me voorstellen dat je t toch wel moeilijk vindt maar je kunt er binnenkort heen om te zien hoe t met m gaat in d ewei met nieuwe vriendjes

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 16:25

Ja, daar ben ik echt blij van hoor! Het is echt wel beter voor hem.

Aan de andere kant voel k me wel een beetje schuldig, dat ik eraan begonnen ben en niet af kan maken, maar ja, zij zijn er ntzettend blij mee, en dat is ook belangrijk!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:37

het is iig heel fijn dat die het daar goed gaat krijgen.
en dat de mensen ook heel aardig zijn.
en je kan hem nog opzoeken...
maar het is wel jammer
hebben we allebei geen baccaratje meer Verdrietig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:01

Nonnie schreef:
Ja, daar ben ik echt blij van hoor! Het is echt wel beter voor hem.

Aan de andere kant voel k me wel een beetje schuldig, dat ik eraan begonnen ben en niet af kan maken, maar ja, zij zijn er ntzettend blij mee, en dat is ook belangrijk!


misschien een brutale vraag, maar wat is er dan gebeurd waardoor je hem weg moest doen?

In ieder geval heel mooi dat hij evengoed zo`n goed tehuis krijgt..

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:09

Fijn dat ie het nu zo goed heeft!
lijkt me ook wel heel erg moeilijk hoor, maar het idee dat ie nog van jou is lijkt me ook wel fijn. Hij kan nooit zomaar doorverkocht worden enzo. Als je nu zou willen, kan je hem dan ook weer terug halen? (Niet dat je dat gaat doen, maar gewoon.. )

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 17:24

Flair: ik had helaas geen tijd en ruimte meer voor hem. Heel jammer, maar het is zo het beste....

En Dribbel: ik kan hem zo weer terughalen, wel hebben we allebei een opzegperiode van 2 maanden, lijkt me wel reeel

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:24

Jeetje.... vervelend voor je. Maar ik denk inderdaad dat dit beter is voor sefin. Goed dat je die keuze hebt durven maken. M'n complimenten!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:43

supe dat je voor het paard hebt gekozen!Hopelijk heeft hij het daar ook super naar zijn zin en blijft alles goed gaan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:37

Ik ga net als de rest duimen dat dit DE oplossing voor jou en Sefje is!!! Hopen dat het goed blijft gaan en dat sef het naar zijn zin heeft!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 11:41

Thnx, ze hebben nog gebeld dat hij goed aangekomen was, en dat hij lekker in zijn stalletje stond te eten Lovers Volgende week gaat hij de hele dag lekker op de wei, wat zal hij genieten Vork Ze waren nog steeds superblij met hem, dus denk dat hij het daar heel; erg goed zal krijgen.

En ja, soms moet je niet voor jezelf kiezen, ik weet dat dit het beste is, en het zij zo

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:44

wat goed van je!
En toch veel sterkte en succes, het zal wel wennen zijn om hem nu niet elke dag te zien..
het is zo'n snoepie!

liltje

Berichten: 17
Geregistreerd: 01-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:05

Oud topic en reactie voegt niet echt iets toe. Daarom verwijderd.