Bang om opnieuw te beginnen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 20:05

Is het ook niet een uitdaging om het vertrouwen zo op te bouwen dat je na een tijdje het gevoel hebt, he dit is echt mijn paard! Dat is toch iets dat je niet meteen de eerste paar dagen kado krijgt, dat bouw je toch op? Het duurt altijd even voor je een band krijgt, ben je er goed voor krijg je het terug hoor. Mijne is een angsthaas, ik heb zoveel vertrouwen van hem dat ik echt alles met hem kan, heb ik moeten opbouwen, maar ik kan alles met hem en anderen veel minder. Okey onder het zadel kan het een doerak zijn, maar dat ligt ook aan mijn eigen beperkingen qua rijtechnisch vermogen. Het is een super springer en dat haal ik er niet uit, iemand zou hem wel eens laten springen. Die ogen, ojee waar is ze. Ga ik bij de hindernis staan en zeg hem dat het goed is, gaat hij ander s weigert hij prompt. Dat is vertrouwen

Ik heb altijd zo iets, niet brave paarden kun je ook braaf maken. Hebben ze het vermogen om in de dressuur goed te scoren en jijzelf hebt ook dat talent, super uitdaging toch....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers