mijn paardje en zijn karacter!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Miran

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:37

Haflingers zijn inderdaad niet die ideale kinderponies Haha! .

Wat me wel opviel is dat je schreef met je hele gewicht op je linkerteugel te hangen. Zo geef je hem ook alle gelegenheid om naar rechts te gaan, omdat je zijn rechterschouder vrij laat. Dit is echt een manegemanier van rijden, ik ben dit dus nu heel hard aan het af leren. Als ik met mijn binnenteugel stuur, kom ik niet waar ik wil zijn, met mijn buitenteugel wel, omdat je dan niet de kans geeft over de buitenschouder weg te laten lopen. Bovendien is aan de teugel hangen altijd verkeerd, omdat je iets geeft om tegenin te hangen.

Als ik jou was zou ik eens goed les nemen, goed leren rijden op je zit en je buitenteugel. Ik heb twee maanden op Sheril voltes gereden met mijn binnenteugel bijna los, zodat ik daar niet aan kon gaan trekken. Dat begint nu resultaat te geven.

Het klinkt allemaal heel goed van mij nu, maar zo goed ben ik niet hoor. Het is heel moeilijk om af te leren, maar wel belangrijk. Moe rijden zal bij een Haf niet zo snel helpen, ik ben nu twee keer met Sheril naar buiten geweest, beide keren een paar uur, en beide keren keek ze na afloop zo fris dat ze nog wel een rondje kon.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lauralarissa, YandexBot en 24 bezoekers