De tinker auditie dag ging leuk met een vreemde afloop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Re: De tinker auditie dag ging leuk met een vreemde afloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:54

Hallo Thirza, je snapt natuurlijk wel dat het internet een openbare aan gelegen heid is!
Het kan wel zo zijn dat iedereen jou hier op Bokt.nl kent maar ons(het show etam) kennen ze niet! Gemakkelijk zat om iemand zwart te maken op deze manier en jezelf de hemel in te prijzen.
Ik snap dat je even moet spuien en van je af wilt slaan en meppen over wat er is gebeurt!
je scheef mij net in een mailtje: nogmaals ik wil geen ruzie of iets indie trant en ik hoop dat als ik jullie
tegen kom dat ik gewoon in jullie ogen kan kijken en normaal zou kunnen
praten.

Dat is heel iets anders dan wat jij hier schrijft!

Je schrijft ook nog: dat je niet kon komen omdat je ouders niet willen komen en dat jij daarop af gerekend wordt.
Jij bent niet de enige die daarmee afgerekend wordt! heel het show team wordt dan met een probleem opgezadeld en daardoor kon een nummer in de show niet doorgaan! Waardoor weer andere teamleden ook het slacht offer zijn!
Je vroeg ons of dat je met slofteugel mocht rijden tijdens de auditie dag omdat je je paard anders niet onder controle kon houden!
Daar hebben we tegen gestemt. Dat snapt hopelijk iedereen hier??
Het show team is niet een profficioneel team wij doen het allemaal uit Hobby en voor de fun.
Niemand uit het team heeft over jou kwaad achtig geroddeld en niemand uit het team heeft een hekel aan jou of je paard!
Heel het team leest bokt.nl ook en leest regelmatig wat jij schrijft ook al weet jij dat niet.

De auditie dag werd gegeven om het huidige team te versterken, niet om het te vervangen! Zelfs jij hebt op de algemene vergadering er mee in gestemt dat er meer ruiters bij het team moesten komen ter versterking.(eventueel een reseve bank)
Dat Harry gezegd zou hebben dat hij betere ruiters zocht is Roddel!
Zo als jij ons afschilderd zo gaan de zaken helemaal niet binnen het team.
Want als jij ons zo ziet heb je inderdaad tijdens je aan wezigheid inderdaad niet veel mee gekregen van de juiste gang van zaken binnen het team. Er zijn ontzettend veel tevreden team leden. En die gaan ontzettend gezellig en leuk met elkaar om. En hebben een ontzettende stekte band gekregen, het is een kleine familie.
En uiteraard gaat er van alles verkeerd, en loopt het niet altijd op rolletjes. Maar ja wij hebben daar vrede mee..
Ik betreur het dat het zo is gelopen, ik heb je lang geleden nog een mail gestuurd van kop op thirza ik vind je een leuke meid en ik wil je heel graag bij het team betrekken. Maar jij hebt zelf ook nooit niet veel met het team opgetrokken.
Maar ja alles is nu toch zo gelopen en daar valt weinig meer aan te doen.
En dat jij afhankelijkl bent van je ouders watvervier betreft, we hebben jou aan genomen niet je ouders, een verijste van het team is beschikken over eigen vervoer. en of je nou door hje ouders gereden wordt of door jezelf maakt dan niks uit. Maar als jij te pas en te onpas kan komen maakt dat ons wel iets uit!
Want trainen samen met het team is het balangrijkste van het het showteam! belangrijker dan de shows op zich zelf!
Het team verband en een goede realtie enz is zeer belangrijk om een leuke geslaagde show neer te zetten.
Het is makkelijker om met mensen te werken die gemotiveerd
zijn dan met mensen die dat niet zijn.

ps: het meisje wat bijna van haar paard is gevallen is aangenomen!
Zo zie je maar weer waar de een negatief over is is de ander positief over!
Dat er cola flesje of zo iets naar het paard werd gegooit en daardoor de ruiter en bijna af viel wordt haar niet aan gerekend!

Vriendelijke groetjes Monique varekamp
Ps: heel het show team wenst jou ontzettend veel succes met sya..


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:55

Thirza schreef:
oke hier ben ik weer
jezus wat een gekat en gezeur als je nou eens zou lezen dan zie dat ik het team niet afkat!!!!!!!
zal ik jou een quoten monique wat jij gezegd hebt?????

dat IK niet wou komen trainen IK wou zo degelijk wel maar mijn ouders niet enja wat dan??? en als je mensen wil die over vervoer beschikken moe je geen mensen aanemen van 16 zonder (E) rijbewijs denk eens na.


Geen mensen onder de 16 Thirza, weet je op welke mensenwe dus heerlijk kunnen bouwen?? Juist van het pipi paard en hoe oud is dat meisje?
Dit is 1 van de reden dat jij het het team geplaatst bent omdat jij en je familie erg nagatief over het team zijn en altijd zijn geweest!
Wat moeten wij met al die negatievieteit?
Juist...................................................
Als je verder terug leest op bokt.nl zie je al heel ver in het verleden bv nagatieve praat over sandra en Scott!
Dat ze niet veel bijzonders zijn en dat het niet veel voorosteld enz.
Dan denk ik als je eens weet hoe hard Sandra traint om dat te laten zien wat ze laat zien(en dat was behoorlijk meer dan dat jij kan laten zien)..
Ook al noemen jullie de beginselen van de spaanse pas maaien met de benen. Zie maar eens dat je het paard zo ver krijgt om op comando vanaf het zadel zijn voeten recht voor uit te steken. En om te steigeren wat Mister Scot prachtig deed! En wat Sandra perfect onder controle had.
En zoals Sandra er altijd uit zal als een plaatje. ze was zeker een van de visite kaartjes van het team.

Nikky

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:15

Tja meis het is je kleine zusje die volgens jou onrecht is aan gedaan.
Maar het team is zeker niet gek en heeft de meeste zaakjes heel goed voorelkaar.
Het is onzettend moeilijk om een datum te prikken voor een training een lokatie te vinden en dat dan ook nog eens iedereen kan van uit heel Nederland!
Dat weet de nieuwe training organisatr maar al te goed nu.
Trainingen die op het laatste moment geplant worden heeft een reden!
Er kunnen namelijk paarden afwezig zijn, ziek zijn, kreupel zijn, nieuwe lingen enz. Dan krijg je wel eens dat iemand anders de rol moet over nemen van iemand anders, dat moet uiteraard getraint worden!
Net zo als dat Thirza een lange tijd afwezig was(met goede reden) iemand anders haar act in de show moest over nemen. De laatste Training waar thirza naar toe moest komen was voor het western nummer dat nogal gewijzigt werd en er nieuwe dingen moesten getraint worden met vervangers! Die mensen willen graag eerst even het nummer rijden voordat ze het voor het plubliek laten zien.

het trainen van thirza ging in dit geval niet over haar rijstijl, waaraan wel wat op aan te merken is, en als jij dat ontkent twijfel ik aan jou rijtechinse kennis.
Wat met het niet oefenen werd bdoelt is dat thirza een half jaar geleden werd gevraagt met een ballon te oefenen bv, na enkele maanden werd ons mede gedeeld door thirza net voor de nieuwe shows o ja daar moet ik nog mee beginnen! Maar sya is als de dood voor balonnen.
We haden graag gezien dat thirza het geprobeerd had ons had ingelicht het lukt niet zodat wij iemand anders hadden kunnen laten oefenen.
Het spring nummer waarin dat zou gebeuren staat onder leiding van Gert, die was erg teleurt gesteld dat Thirza niet had geoefend met de ballon.
Dan waren we weer bij af! En omdat we Thirza meer wilde laten doen en iets speciaals dan alleen maar rondjes crossen door de bak hebben wij haar dit gevraagt. Zodat zij binnen het team ook kan uitgroeien tot eenvolwaardig lid.
Met het niet genoeg trainen werd niet bedoelt of dat Thizra wel iedere dag haar paardje zou rijden en trainen.
Dat doe je als het goed is normaal al ook al zit je niet in een show team.
oefenen en trainen wordt mee bedoelt de show elementen.

thirza werd aan genomen als springruiter, want er werd beweert dat thirza behoorlijk goed en hoog kon springen tijdens de auditie dag van thizra. We hebben het helaas nooit mogen zien.

Over de auditie dag zaterdag: Ik heb thirza zien rijden met sya, maar volgens mij hadden beide er niet veel plezier aan beleeft!
Dat zie je ook wel op de video die je pap heeft gemaakt, jammer dat je hem hier niet kan laten zien!
Ik had het ontzettend met thizra te doen, daar ik weet wat er allemaal met sya is gebeurt en hoe hard ze er aan probeert te werken tot een mooi geheel te komen, en dat komt en niks van uit de verf dat werkt frusterend.
Sya was doods bang dat was duidelijk te zien! waardoor thirza natuurlijk zich niet kon ontspannen, het is niet fijn om op een tijd bom te rijden.
Ik geloof het meteen als thizra zegt thuis ging het zo lekker!
Want ik heb ook hele goede momenten gezien van sya.

Ik ben wel blij dat je inziet dat thirza beter af is zonder het team!
Dan kan ze in alle rust trainen met sya en ik sluit me bij jou woorden aan dat ze het kan en dat alles goed komt..

Tinker nikky


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:29

[quote="Merilyn"]Nou Moniek. Je gaat wel weer heel off-topic daar gaat het hier niet om. Sandra kan leuk rijden, maar met Hoge school had het niets te maken. Wel erg leuk om te zien, maar het was geen spaanse pas. Maar dat geeft toch niet.

Weet je wat nou zo leuk is Merliyn ik weet niet hoe je er bij komt dat Sandra hoge school dressuur reed, want volgens mij is dat nog nooit beweerd. Dat is misschien de sfeer die sandra uitstraalde en wat mensen er van hebben gemaakt!
Sandra zelf heeftnog nooit zulke uitroepen gedaan.
Maar ik krijg op dit moment een nare ordinaire smaak in mijn mond van deze discussie het kan schijnbaar niet beginnen zonder een uithaal en of beldiging. Dat is pas zwak, lekker afgeven op andere.
Maar weet je Thrza was gewoon te goed voor ons team en haar moeder was gewoon veels te proffecioneel, en dat kon het team niet aan joh daar zijn we veels te slecht voor.
En wij willen de waarheid niet onder ogen zien, en wij waren doodsbang voor het talent van Thizra....
En we kunnen het thirza niet langer aan doen om met ons amateurs op show te laten gaan.
Zonder thirza is het hele team ook nergens meer dus zal het wel heel gauw gedaan zijn met het team. En zonder de profficionele tips van mams zal het nog sneller berg afwaarts gaan.
Dus maak je niet druk............

Nikky

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:40

Thirza schreef:
hoi hoi de mensen van het pipi paard daarmee bedoel je de ouders en ja die rijden wel en die van mij niet altijd vind je het gek we moeten veel en ver rijden voor dat team

en over sandra de gene die haar zwart probeerde te maken voor het team was monique zei deed er echt veel voor, ik weet nog zo goed dat ze zo lachen stond te vertellen dat een ander show team bij haar op bezoek was geweest en haar niks vonden dat is pas gemeen!


Oke weer een reactie!
Ik heb op het moment een heel goed contact met Sandra! Dat even voorop gesteld!
Je moet geen woorden gaan verdraaien Thirza! Ene volgens mij vond jij het ook erg leuk!
Dat verhaal over sandra enhaar team zit je helemaal uit zijn verband te rukken en te plukken maar oke!
Ik ben een super gemeen mens! Ik ben achterbaks,schijnheilig...lellijk en ik kan absoluut niet rijden, ik heb een lelijk paard en ik bak er helemaal niks van....leek ik maar een beetje meer op jou.........
Maar ach je zei het zelf al HALLO IK BEN PAS 16!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:46

[quote="Merilyn"]Hmm rare reactie maar ok. Geeft niet hoor. Nu leren ze je hier echt kennen.

Een van de reden van sandra's vertrek zijn jullie geweest!

verder wahhhhhhhhhhhhhhahaha
En ik ga gauw op zoek naar hulp want ik moet toch echt iets aan mijn karakter gaan doen........Er schijnt niks van mij te kloppen.
Ik heb nog nooit gehoord dat ontslag of dergelijke met een feest geviert werd, hoe harry het ook gebacht zou hebben hij had het nooit goed kunnen doen, hij had Thirza nooit kunnen onstaan zonder dat thirza zich daar rot over zou voelen. wat hij ook gezegd zou hebben.
Mare ik ge lekker verder met raar elders ik wens jullie nog heel veel plezier hier op bokt.nl

Tinkernikky


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Lois_, aliida, amber15, carina, DeGelukkige4, Donnatella, Earth, Isa_Sofie, Jorissie, Linde_C, mamabird, Marsie2, MissWeenie, Mliiesje, Noblesse_, Roihi, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Vagabondo en 109 bezoekers