Dira is verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Dira is verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 19:17

aan een 13-jarig meisje. De ouders kwamen aanvankelijk voor een IJslander kijken maar het meisje werd op slag verliefd op Dira die dus ook te koop bleek.
Ze heeft er een paar keer op gereden in de binnenbak en dat ging wel goed. Ze wilde Dira eigenlijk ergens stallen waar geen bak is om te rijden maar in overleg met de ouders is besloten om Dira hier nog een maand te laten staan zodat het meisje en Dira aan elkaar kunnen wennen voordat ze eventueel ergens anders gaat staan.
Vanaf woensdag is het officieel en begint dat meisje ermee.
Voor Madeleine en mij is het dan dus ook afgelopen en ik besefte net dat ik dan geen serieus bijrijdpaard meer heb. Moet nog maar iets harder op zoek denk ik...
Maar goed, morgen is mijn laatste dag, Madeleine gaat dinsdag nog, woensdag moeten we de kast leeghalen en is ze officieel verkocht.
Laatst bijgewerkt door Cody op 19-08-03 12:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:21

Jakkes.. echt erg dat alles nu zo ontzettend dichtbij komt allemaal! Als ik het voor het zeggen had, dan wist ik het wel. En ook als je hier zou wonen. Ik hoop voor je dat je gauw iets vind. Ik zal in ieder geval mijn ogen en oren voor je open houden.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:04

Jeetje, dat is snel gegaan!
En dat ze ook nog daar op stal blijft staan......best rot (of vind je juist niet)
sterkte, en succes met zoeken!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 08:52

Ah wat *** zeg. Dat is snel gegaan!
Sterkte hoor Marije.
Ik hoop dat je snel wat anders vindt.
Als de nood het hoogst is.... is de redding nabij, toch?

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:14

*** zeg!

Echt balen zeg!

Hopen dat je een ander leuk bijrijdpaard vind!
Om het verdriet een beetje te stillen

Dikke knuf

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 11:30

Goh zeg, wat snel ineens. Maar je kan het stel nog wel een beetje in de gaten houden. Of dat een voordeel is weet ik niet. Hopen dat het een beetje klikt tussen dat meisje en Aldira en ook dat jij weer een leuk bijrijdpaard vind!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 12:01

Dat is toch altijd naar, maarja waarschijnlijk krijgt ze wel een leuk tehuis.
Ik hoop voor je dat je een ander leuk paardje vind... Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 15:27

Dat ze blijft staan vind ik eigenlijk wel leuk. Eens kijken hoe het met dat meisje en Aldira gaat. Ik zal er toch nog vaak komen voor Pliva dus kan ik ze eens zien rijden. Hoewel ik me er absoluut niet mee wil bemoeien omdat zij nu die pony gekocht heeft en er mee kan doen wat ze wil natuurlijk. Maar ik denk dat het voor beide beter is: ze kunnen in een vertrouwde omgeving voor Dira aan elkaar wennen. Dan heeft ze al een beetje vertrouwen in dat meisje voordat ze naar de nieuwe stal gaat. Helemaal omdat daar geen bak is, is het bijna onbegonnen werk om haar zomaar mee te nemen. Dira is best een stresskip, wij zijn er ook weken (zo niet maanden) mee bezig geweest om een fijne buitenrit te maken omdat ze daar eerst veel te bang voor was.
Dus ik zal haar nog geregeld zien, wat ik wel leuk vindt.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:55

Jee, dat is snel gegaan zeg! Hopelijk krijgt Dira het naar haar zin bij haar nieuwe bazinnetje.
Heel veel sterkte gewenst bij het afscheid nemen Scheve mond