Dit is tog wel een leuk verjaardagscadeautje.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Dit is tog wel een leuk verjaardagscadeautje.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 09:38

Mijn pony is vandaag 18 jr geworden!!! feliciteer hem maar Clown

Maar goed gister had ik duz een wedstrijd met hem in de m1 (de eerste buiten wedstrijd). Ook heb ik al 3 maanden geen wedstrijd meer met hem gehad. De laatste tijd heb ik heel hard geoefend! Maar bij mij ging de moed er uit omdat het tog al wat een ouwere pony is en de gangen worden allemaal wat korter. Maar daar kan ik ook nix an doen. Ik had de laatste tijd ook wat ruzie met m'n pa en die zei: Ach de ouwe daar haal je tog geen wintspunten meer mee, en toen werd ik helemaal Huilen. Ik dacht ik zal hem ff een poepie laten ruiken!!!!!!

Ik moest als 9e rijden. En het regende tog hagelbuien, onweerbuien niet normaal meer! Ik ging er lopend heen duz ik kreeg de eerste hagelbui + onweersbui op m'n kop. Daar aangekomen was het weer droog, ik inrijden (iedereeen ging inrijden ) duz kon niet zo heel goed losrijden. Toen de eerste proef:
Het begon wat te motregenen en begint het tog te plensen dikke hagelstenen noujah moest ik schouderbinnenwaarts doen ging die met de kont tegen de hagel in duz dat leek meer op de travers Haha! . Toen ging het ook nog een keer vet hard waaien en verstond ik het niet zo goed, en bleek duz dat ik bij A in stap moest maar ik dacht in galop oepzzz ikke snel een volte en weer terug in de stap.
Toen de tweede proef:
geen regen geen storm : ging supper!

Uitslag in de eerste proef had ik 155 gehad alleen had 2 strafpunten duz 153, duz was wel blij!
Uitslag in de tweede proef: EERSTE MET 162 ikke Bloos had ik noooit verwacht!

Maar ik denk omdat heel veel pony's best wel gek waren in de buien enzo en mij pony is zo mooi rustig dan kun je ook goeie oefeningen doen mooi op de bordjes rijden duz dat is zo'n voordeel bij corretje! Haha!

Nou dit was duz m'n verhaaltje k wou ff zeggen dat ik supper trots ben op mijn nog steeds goeie pony! En ik heb mijn vader ff een poepie laten ruiken Tong uitsteken

~Be as you are~


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 12:08

me pa had het al gehoord van mijn moeder, maar vanmorgen ging ik ff heen met couponnetjes en oranje lintje. Ikke zo kiekies en weetje nog wat je 2 weken geleden zei? ja dat weet ik echt PROFICIAT!!!!!!!

~Be as you are~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, komone, rien10, Suor, Vagabondo en 8 bezoekers