Dribbel naar zn nieuwe plekkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Dribbel naar zn nieuwe plekkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 17:19

Wat ben ik blij dat ik weg ben van de stal waar ik stond zeg!
ik dacht dat het een leuke stal was, ze waren altijd hartstikke aardig. Maar nu ik dus weg ging vandaag (dichterbij huis, en een wei waar hij met meerdere ponys staat), kom ik aan, hebben ze mn kast in mn stal gedonderd Boos! Dribbel had zn beentjes wel kunnen breken, of iig heel erg lelijk kunnen beschadigen tegen bv de uitstekende spijkers! Boos! De kast moest nog in elkaar gezet worden, dus alle losse delen waren gewoon in zn box gegooit! Boos!
Ik kan me daar echt kwaad om maken, WAAR slaat dit op?????
Wat voor actie? wraak actie omdat ik wegga ofzo??
nou ben blij dat ik er nu achter kom hoe hun zijn!!!!

Maar goed, toen dribbel ingeladen in de trailer, en opweg naar de nieuwe plek voor hem. De weide! Eindelijk kan die kleine daarvan gaan genieten. Toen hij op de wei kwam zag je hem echt helemaal opleven. Zn ogen stralen, helemaal blij. Spelen, gek doen en knuffelen met de andere pony's. Ben hier echt zo blij om. het ging heel erg goed tussen hem en de andere pony's.

Hij heeft ruim een jaar binnen gestaan op stal. vorig jaar omdat ie hengst was, toen gecastreerd bleek klophengst, duurde allemaal veel langer, tegen de tijd dat ie ruin was, was het herfst en dus geen wei meer te vinden voor hem. Nu stonden we op een stal waar hij in zn eentje de wei op mocht. nou Yeah... dan ontsnapt ie dus. Kon dus ook niet, en is ook niet leuk voor hem.

Nu staat ie lekker met een paar andere ponys buiten, waar hij voorlopig de komende paar dagen mag gaan genieten voordat we weer wat gaan doen. Hij verdiend het! Lovers

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 17:32

Ik hoor het al! Dit is echt veel beter voor 'm *LOL* maar ik vind het wel stom van hun om zoiets te doen Frusty ook al mogen ze je niet?!?! een echte paardenliefhebber doet zoiets niet Lips are sealed maargoed... wel fijn dat ie nu beter staat en wanneer mag ik mee om te kijken? Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 20:20

sjonge jonge wat een klooten die stalhouders, gelukkig zal ie het nu veeeeeel beter hebben!!!!!!!!!!! Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 15:41

RealMaantje schreef:
wanneer mag ik mee om te kijken? Knipoog


Van de week mag je mee hoor als je wilt Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:00

en ik 19 mei heeeeeeee??? Tong uitsteken