Jerai vervelend

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Jerai vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 11:20

Gister was Jerai vervelend... Ze had een 'Ik ben irritant en alles is eng dag'.
Ik wou eerst in de binnenbak gaan rijden maar daar waren 2 privelessen en 2 eigen paarden, dus ging ik lekker alleen in de buitenbak. Het was fris maar wel droog.
Komen we achterin de bak, Jerai ziet natuurlijk allemaal enge dingen, oortjes naar voren, scheef erlangs. Dus ik rustig praten en ze liep door.
Zo een paar rondjes, gewoon erlangs gereden. Komen we er weer langs springt ze opeens opzij, ik bleef wel goed zitten, viel me weer mee Haha!
Dus gewoon weer erlangs gestapt en weer lopen dribbelen enzo. Ik zag niks dus ik dacht: ze zal zich wel aanstellen. Dus ik heb haar lekker aan het werk gezet, veel figuren, overgangen, stelling.
Maar toch was die hoek soms nog eng. Dus steeds opzij springen. Opeens waren de mensen aan de kant ook super eng sprong ze dus ook opzij. Heb ik haar heel lang laten draven en toen was ze wel wat liever.

Woensdag gaat ze weg, naar een andere stal die voor mij helaas te ver weg is. Wel jammer dus, maar voor Jerai wel beter want we merkten dat ze het toch niet zo naar haar zin had op de manege waar ze nu staat (geen wei).

Charmotte 4-ever!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Vagabondo en 36 bezoekers