Pony bovenop mij gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Pony bovenop mij gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 16:34

Ik was vandaag buiten gaan wandelen met Levi en toen we terugkwamen, wilde ik iets vertellen aan een meisje die met haar paard op het pad liep.
Ondertussen was Levi in de buurt van dat andere paard haar kont gekomen, toen ik dat merkte wilde ik hem al omtrekken, maar op dat moment dreigde dat paard uit te halen, waar Levi zo van schrok dat hij achteruit spoot en rechtop op zijn kont was gaan zitten. Doordat hij zo hard achteruit schoot was ik gevallen en ja toen trok ik (want ik had Levi nog steeds vast, stom misschien maar ik laat gewoon nooit los, soort reflex ofzo Haha! ) Levi mee in mijn val zeg maar, dus hij viel bovenop mij.

Toen ik een paar hoeven bij mijn hoofd zag bleef ik zo plat mogelijk liggen en wachten maar...gelukkig rolde Levi door en stond weer op *pfieuw* Ik ondertussen roepen "heeft ie niks?" Waren ze kwaad op mij dat ik eerst aan die pony dacht Kusje

Ik mankeer gelukkig niks, beetje pijn aan mijn pols en voet en ik denk dat ik mij morgen wel erg beurs zal voelen Clown

Maar gelukkig is dit avontuur ook weer goed afgelopen, laten we hopen dat er niet weer zoiets gebeurd want het was wel eng hoor.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:55

jeetje dat was schrikken! doe je wel voorzichtig?
en een beetje opletten natuurlijk!
gelukkig dat levi zo onwijs braaf is zeg!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:42

Dat is wel een hele extreme manier van vrijheidsdressuur hoor! Een koprol laten maken.

Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd. Jullie zullen morgen allebei wel spierpijn hebben.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:12

Ineke, pas je wel op, gek Haha! Gelukkig is alles goed afgelopen, maar houd hem volgende keer in de gaten, anders ligt hij dalijk pas echt bovenop je en dan ben je verder van huis.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:35

He, wat eng. Gelukkig goed afgelopen, let maar wel op Knipoog .

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:40

Ja, ik denk ook eerst aan mijn paardje en dan aan mezelf. Een gewoonte zou ik zeggen. Ik ben blij dat alles goed met jou en Levi is!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:50

kan idd pijnlijk zijn heb iets gelijkaardig meegemaakt een paar jaar geleden..
was in het bos aan het rijden met m'n Welshje..nou hebben wij hier in Belgiƫ van die debiele scouts...(vindt ik dervan sinds dat ongelukje)
Kwas lekker in galop en had niet gezien dat die scouts dus een "putje" hadden gegraven in het zand...op de laatste moment zie je hem natuurlijk waarna je niet meer kan uitwijken dus je kunt al raden, vanuit een lekkere galop over de kop waarna m'n pony heel lekker terecht kwam..op zijn rug op mijn rug...kreeg dus een zadel ingedrukt..ben ik blij dat het maar een B-pony was zeg die wegen nog niet zoveel...
toen ie van me was afgerold stond ie doodleuk op met zo een blik van...mijn bek zal lekker vol zand (evenals neus keel en oren) maar we hadden verder niets en ben gewoon doorgereden.(doch leuk is anders)
Je kunt begrijpen dat ik sindsdien niet meer zo gesteld ben op scouts het had wel heel anders kunnen aflopen...(wie graaft er nou ook putten op een ruiterpad Verward Verward )
Sindsien kijk ik nogal uit..twas een pad waar ik haast ieder dag over reed..Moeten jullie ook doen hoor, wat er gisteren niet was kan er morgen wel zijn...(maar ja daar moet iedere ruiter op voorzien zijn..maar toch..)