Tinkermerrie gekocht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 14:48

Vanochtend heb ik een hele lieve Tinkermerrie gekocht! Ze is helemaal zwart, met achter een wit voetje, en een bles. Ze is 1.44m. en 6 jaar jong. Ze komt maandag, ik ben echt heel blij met haar! Zodra ik foto's heb zal ik ze hier neerzetten!
Groetjes van een heel gelukkige Maaike Party!!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 18:35

Hoi

Ik heb haar gekocht van Ensing uit Drenthe, ze stond in Tolbert.
Vanochtend ben ik wezen kijken. Eerst werd ze losgelaten in de bak, zodat ik kon zien hoe ze liep. Maar ze wilde helemaal niet lopen, ze kwam telkens naar ons toe om een knuffeltje bedelen, zo lief! Lachen
Daarna heb ik in de bak op haar gereden. Ze moet nog wel het een en ander leren, maar dat vind ik geen probleem. Ze had nu een bit in, maar daar moest ze nog aan wennen want ze is bitloos ingereden. Maar ik vond dat ze zich prima liet sturen en stoppen.
Toen mocht ik even buiten rijden, om te kijken of ze verkeersmak was. Erg belangrijk, aangezien ik bijna altijd buitenrijd!
Ze hinnikte wel toen ze bij de stal wegmoest, maar ze deed helemaal niet moeilijk. Ik ben een stukje langs de weg gereden. We zijn fietsers, brommers, auto's en tractoren tegengekomen, en ze schrok nergens van!
Terug op stal heb ik nog een tijdje bij haar geknuffeld, en ze was superaanhankelijk, Ik was echt helemaal in love.... Lovers
Ik moest meteen de beslissing nemen, omdat de volgende koper er ook al was, een handelaar die alle Tinkers die er nog waren in een koop wilde hebben.
En aangezien dit verreweg de leukste en liefste pony was die ik ben tegengekomen, heb ik het maar gedaan! ook omdat ik voor deze prijs waarschijnlijk geen andere Tinker vind.
Wat ik ook belangrijk vond, was dat ik vertrouwen in haar had, en er zo op durfde te stappen, terwijl ik normaal gesproken best bang ben om op een vreemde pony te stappen!
Ze heeft mooie golvende zwarte manen en staart. Ze moet een keer goed geborsteld worden, maar verder ziet ze er heel goed uit. Mooie glanzende vacht, en ze keek helder en alert uit haar ogen.
Ik kan echt niet wachten tot ze komt! Haha!
Ik kan het ook nog niet helemaal geloven dat ik haar écht heb gekocht!
Sorry voor dit hele verhaal, maar ik moest het aan iemand vertellen en daar is bokt nogal geschikt voor! Pling
Nou, ik hou jullie op de hoogte!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 18:48

Hihi, ze heeft nog geen naam, dus ik weet wat mij dit weekend te doen staat... naam verzinnen!!!
Ik hoop dat het maandag mooi weer is, kan ik meteen wat leuke foto's maken. Het rolletje is bijna helemaal nog leeg, dus nog even geduld hebben! Nou ja, bij pony's gaat een rolletje heel snel vol!
Ik hoop maar dat ze het met de andere pony's kan vinden!
En dat ik dit weekend nog kan slapen, haha Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 19:14

Hoi Marjolein
Bedankt, ik ga meteen ff kijken. Nee, ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt, zal ik maandag meteen doen.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 20:53

Hoi Stef

Het was niet zo dat ik me helemaal vastgepind had op haffies, vond ze wel altijd erg leuk. Maar Tinkers vond ik altijd ook helemaal geweldig, maar die waren vaak veel te duur voor me. Maar nu ben ik een Tinker tegengekomen met een Haflingerprijs, zeg maar Lachen Lachen Lachen


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 20:56

Thirza, wat een mooie pony heb je zeg! Ze lijkt wel op de pony ik heb gekocht (he, wat klinkt dat stom, maar ze heeft nog geen naam!).
Wat leuk dat Sya ook (bijna) helemaal zwart is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Mark0919, Swift en 40 bezoekers