Jaaah ik heb een bijrijdpaardje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Jaaah ik heb een bijrijdpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 19:19

ik ben heel blij want ik heb een bijrijdpaard gevonden. ik had een topic op EA gezet en daar reageerde mistic op. ik ga dus voor een volbloed arabier ruin van 8 jaar oud zorgen. ik ben vanmiddag wezen kijken en ik viel gelijk voor hem. ik mag gelukkig ook endurance gaan starten met hem en ik heb gelijk een groom erbij. ik ben nu dus de gelukkige bijrijdster van deze kanjer:
Afbeelding
a.s zaterdag ga ik voor t eerst rijden. vind het wel spannend want heb al een jaar niet gereden en daarvoor jarenlang alleen op nina dus het zal wel wennen zijn. gelukkig is zijn eigenaar er ook bij zodat ze me nog wat kan helpen. ik houd jullie op de hoogte hoe het ging.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 19:56

ja spannend is het zeker. maar ik denk wel dat het goed komt hoor. ik ga er gewoon voor. je kunt natuurlijk ook niet in 1 uurtje ineens goed leren rijden op hem. daar gaat wel een tijdje overheen voor je hem echt hebt leren kennen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 15:18



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, Change3x, Diortje_vds, Fly_high, Icelandshet, Ilayla, journee, Miekie74, sas27, siloux, Syzygy, turtlelito en 26 bezoekers