Jaaah, Guinness eet haar 1e paardesnoepje......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Jaaah, Guinness eet haar 1e paardesnoepje......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 22:26

Ja, beetje idioot misschien, maar Guinness spuugt dus elk paardesnoepje met een vies gezicht weer uit. Misselijk Ik had van een duiste firma, waar ik nogal flink ben wezen inkopen, 4kg paarde koekjes met appelsmaak gekregen, elk ander paard is er gek op, maar de mijne lust alleen verse worteltjes.
Dus ik koekjes met wortelsmaak gekocht, maar nee, die hoeft mevrouw ook niet, ik had nog van Winner koekjes liggen, nee hoor, worteltjes wil ze. Frusty Ik dus maar wat koekjes door haar musli gemengd, daar at ze dus gewoon omheen, want ja, die musli is natuurlijk weer wel lekker !!!

Maar nu heeft ze dan toch eindelijk de smaak te pakken, vandaag heeft ze twee (!!!) uit mijn hand opgegeten, eerst heel maf tussen haar voortanden pakken, dan doorbijten en de helft weer op mijn hand laten vallen, maar dan toch daarna weer opeten.

Hoera, mijn paard lust paardesnoepjes Haha!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:42

Hihi, wat grappig *LOL* Mijn pony eet echt werkelijk alles, maar dat komt denk ik doordat hij heel wat heeft meegemaakt (half jaar verwaarloosd op een kaal stuk grond zonder water en voer gestaan Boos! ) Hij eet zelfs distels Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:07

Ha ha, Pablo wil best komen test proeven hoor Vork Hij vind het echt geen moeite om een lesje paardensnoepjes eten te komen geven.
Lust ze zelfs niet de snoepjes die jullie zelf eten of hebben jullie die al op (die kruidensnoepjes) ? Ze zal wel helemaal niks gewend zijn, we hebben vroeger ook een fjord gehad die alleen maar brokjes luste omdat hij gewoon nooit wat anders had gekregen. Maar troost je: dat kwam heel snel goed (okee was dan ook een fjord Schijnheilig ).

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:08

Jouw pony mag wel langs Tos komen staan...!
Dat beest eet alles waar hij op kan happen (en ik toelaat!)

Zijn weidevriendinnetje aat eerst ook nooit de koekjes,... maar Tos heeft haar dat wel geleerd! *LOL*

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 13:34

Ringo mijn Appaloosaruin lustte geen enkel paardensnoepje, ik heb echt alle soorten en maten uitgeprobeerd maar nee hoor. Pepermunt daarentegen vond hij niet te versmaden en van ijs was hij echt helemaal gek. Een ijsboer liet een keer zijn doos met wafels op de grond vallen en voerde ze toen op aan mijn paard, sindsdien kon ik niet meer met goed fatsoen langs zo'n ijscokar rijden Pling
Bij Kijkduin heeft Ringo zelfs een keer een ijsje gestolen, daar moest je een stukje over een wandelpad om bij het ruiterpad te komen. Er liep iemand voor me met een ijsje, Ringo dook over zijn schouder heen en HAP! *LOL* *LOL*

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:48

Ik zou gek worden als m'n pony dat soort dingen niet zou eten.
Ik heb gelukkig een vuilnisvat die op een kinderboerderij heeft leren eten Knipoog .