aaaahhh voor het eerst mijn eigen paardje gement.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

aaaahhh voor het eerst mijn eigen paardje gement.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 13:33

Mijn paard is het aan het leren van onze pensionstal eigenaaresse.En ik ben het aan het leren met een van haar paarden.
Dus wij vanmorgen vroeg weer met teddy naar het bos,voor de vijfde keer ofzo.Mocht ik ineens ook een stukje zelf mennen.Gaaf hoor.Het is zowiezo al gaaf,maar met je eigen paard nog tien keer leuker.
Hij was zooo braaf en ontspannen.Eerst lekker gestapt.Hij stapt zo'n 6 a 7 km per uur.Daarna ook een stuk gedraafd.Meneer wil eigenlijk steeds harder maar ik moest hem ongeveer op de 16 km per uur houden.Hij reageerd zo snel.Hij liep op een gegeven moment 20 km p.u. een ophouding en het was 16.Daar moet ik nog wel veel meer mee leren omgaan.Maar ik was echt super tevreden.
Vw weer.jippie.

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:18

haha wat leuk dat ie zo lief loopt te huppelen voor de kar Tong uitsteken
Leuk als je een pony hebt die wel voor de kar wil lopen want er zijn genoeg die dat niet willen!
Het lijkt mij ook leuk om een keertje te mennen.
Vroeger ging ik nog wel eens mee met een oude vriendin en haar opa mende zelf ook en toen mocht ik ook een keertje een heel klein stukje mennen het leek heel makkelijk maar dat kwam natuurlijk omdat het ook alleen maar rechtuit met 1 bochtje was haha!
liefs Laura

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:16

mennen is leuk hé Haha!:j ik heb het ook zo'n twee jaar gedaan en ga binnekort terug beginnen . Pas maar op Haha! je raakt er zo vlug aan verslaafd