zadeldieven gepakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KatrienVB
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Breda

zadeldieven gepakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 22:06

Geluk bij een ongeluk! ongeveer een half jaar geleden zijn bij ons vier (dure) zadels gestolen Huilen , dus nieuwe sloten, nieuwe zadels gekocht en alles goed weggelegd, wat gebeurd er vandaag..... De eigenaresse van de stal komt thuis en ziet een vreemd busje staan (er moest nog een nieuw hek voor de oprijlaan komen), dus die wist meteen wat er aan de hand was, is naar de buren gegaan en heeft de politie gebeld, dieven opgepakt OK dan! , dachten even slim te zijn en gewoon terug te komen om de nieuwe zadels mee te nemen! Maar gelukkig hebben ze ze, nou nog hopen dat ze dan ook de andere zadels moeten vergoeden, want met de verzekering schiet het ook allemaal niet zo op Knipoog . Maar toch mooi, dat scheelt misschien weer een paar inbraken hier in de buurt (tilburg en omg). Toch weer even goed nieuws, ik moet er niet aan denken dat ze mijn nieuwe zadel nou weer meegenomen zouden hebben



KatrienVB
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 15:44

Hoe ze er precies uitzagen weet ik niet, wel gewoon nederlanders.
Nou blijkt dat ze al langer in onze omgeving actief waren, de politie wist er al van.
Het is alleen niet zeker dat ze ook aangeklaagd worden, ivm bewijs, maar dat horen we nog!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, fransje23, Goldwynn, Jeska2, LolaTFB, loowny, MiSzNiTa, Myrthe_bz, nick_en_ik en 139 bezoekers