ridderpaard + TE lief gewoon!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

ridderpaard + TE lief gewoon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 17:33

om te beginnen: Bij boris (mijn vz paard) staan ook 3 andalusiers waarvan 2 veulens en de moeder van een van de veulens.. nouja veulens kan je het nauwelijks meer noemen Haha! op eentje heb ik al gezeten (niet dat dat veel voorstelde) die word namelijk binnenkort ingereden en ze moet wennen aan mensen op dr rug.. maargoed die moeder van 1 van de 2 die heeft last van zomer eceem(kweet niet hoe je dat schrijft) en die moet een heel pak aan.. echt ZO grappig om te zien! zelfs de oren zijn ingepakt! maarja, het is wel heel erg zielig. ze moet nou dus de hele zomer alleen in een wei staan (soms dr veulen erbij) omdat de andere paarden dat ding opeten.. en ze heeft6 het natuurlijk hardstikke warm in zo'n heet pak! ik zou er iig wat anders op verzinnen maarja. nou ff over dat ZO lieve ... dat veulen van dr (Belemnita) die staat nu dus ff bij dr in de wei en vreten dat ze doen!! maargoed vandaag kwam ik daar dus en en toen lagen ze daar naast elkaar met de hoofdjes naar elkaar toe dus met de benen enzo naar elkaar en echt hel zag er ZO ontzettend lief uit! echt niet normaal. ik baalde echt dat ik geen fototoestel meehad. echt het schatigste dat ik ooit gezien heb..
ik vind het er zowieso heel schattig uitzien als er eentje ligt. ze zijn alemaal zo dik! en als ze dan liggen plopt die hele buik echt uit jonge echt niet normaal meer! soms denk ik echt dat die buiken gewoon uit elkaar gaan spatten Knipoog ..
zo dat was ff typen.. lang verhaal maar ik moest het ff kwijt. Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, GrapeshotBot, MallyBelly, Pellelilly, pillow en 9 bezoekers