Hij stopt ermee...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Hij stopt ermee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 13:05

Hoi

Op de stoeterij waar ik werk hebben ze dus een ruiter aangenomen op stal (das al bijna 2 jaar geleden). Hij is gekomen nadat de manege gestopt was en was overgegaan in een stoeterij. Hij rijdt 13 wedstrijdpaarden bij ons, alleen wilde hij nu halve dagen gaan werken omdat hij ook paarden voor andere mensen wilde rijden. Daar was zijn baas het dus niet mee eens, en die zei dat hij tussen ons en de andere mensen moest kiezen, maandag moet hij dus zeggen wat hij gaat doen.

Maar wat ik allemaal zo vaag vind is dat als hij zegt dat hij er mee stopt, dan gaan er gelijk 2 paarden weg (gisteren dus volop foto's gemaakt!!) Udo en Ultra (en das de dochter van een paard dat een paar jaar geleden is doodgegaan, en is daardoor voor ons allemaal ook een "belangrijk" paard omdat we in haar veel kunnen herkennen van haar moeder). En nog iets wat ik heel vaag vind: Floraquina is een hele goede merrie, springt nu Z (en gaat er eigenlijk met gemak over) heel mooi enzo. Maar nu willen ze met haar gaan fokken, maar dat zou ik echt jammer vinden voor haar, zij vindt het hartstikke leuk op wedstrijd (kun je echt aan haar merken, in haar stal gaat ze altijd huppelen als ik eraan kom gelopen met haar transportspullen). Ze is nu 9 jaar... het enige leuke dat eraan is, is dat ik dan met Floraquina mag gaan rijden (niet op wedstrijd, maar gewoon lekker thuis).

Ik ben echt benieuwd wat hij gaat doen, van de ene kant wil ik graag dat hij blijft, het is echt gezellig als hij er is (hij maakt altijd van die lompe opmerkingen). Maar van de andere kant: het is ook weer zijn schuld dat de manege lessen ermee stopte en dat dus mijn lievelingspony Skippy verkocht werd... Ach ja, we zien wel wat hij gaat doen...

Groetjes
Sanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 14:51

Nee, dat snap ik wel dat er op een stoeterij paarden komen en gaan. Maar de manier waarop vind ik gewoon "not-done". De manier waarop de baas nu tegen hem doet, zo ongelooflijk afstandelijk, hij heeft allerlei dingen al geregeld (zelfs al wie de paarden op komt halen, hoe laat, met welke vrachtwagen etc. etc.)

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 15:25

Ho...wacht even, misverstandje: t zijn dus niet mijn paarden...was t maar waar! Overal is een reden voor ja, daar heb je gelijk in, maar die redens die ze hier hebben slaan 10x nergens op!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 18:24

Ah nou snap ik 'm ook...beetje laat (ben BlonT Haha! ) Overigens maakt het me eigenlijk niet echt veel uit als Udo en Ultra weggaan. Udo is toch een poedersuiker, die soms echt heel erg gemeen kan zijn. En met Ultra heb ik ook niet echt een band. Dus ja, k vind het wel jammer, maar ja, dat houd je toch altijd wel...nee, ik hou me tegenwoordig meer met andere dingen bezig dan daar over na te gaan denken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, dierenfan, ikkedus, Paardennamen en 157 bezoekers