au wat doet dit zeer!! *snik*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

au wat doet dit zeer!! *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 20:19

ik ging gistern weer met mijn paard rijden. door omstandigheden hele week niet gereden.
dus ik ga erop, en stap lekker los, val zelf ondertussen bijna in slaap (had een erg drukke dag achter dr rug). springt ze dus opeens met 4 benen de lucht in en alle kanten op, en galoppeerd dus weg. ik kon mijn evenwicht niet bewaren en hing dus voor haar, aan dr nek. mijn benen hingen dus onder haar. voelde dus opeens een heel erge pijn in me enkel. stond ze er dus op! gelukkig ging ze op mijn stem terug na stap. ik wilde ondertussen dus niet loslaten want anders was ze over me heen gelopen (ook niet zo prettig) stonden dus eindelijk stil (oke duurde niet zo lang maar voor mijn gevoel echt heeeeeeeeel lang)
gelukkig hadden mensen het gezien en kwamen me dus snel helpen. hun hebben me paard op stal gezet en ik deed de grootste moeite om me laarzen uit te krijgen. na veel pijn en moeite dus eindelijk uit gekregen. hup onder de kraan en ijsblokken erop.
ik nog even naar stal waar me schatje stond, nou ze had niet eens wat gegeten, alleen heel onrustig staan kijken en rondjes lopen in dr stal. ik hoorde dat dus van een mede stal genoot en ik dus nog even hinkepinkend naar haar toe. helemaal hinneke, neus in me schoot. oooh dat was zo lief!! kreeg er gewoon tranen van in me ogen.
na een poosje knuffelen ben ik weer even weg gegaan en me moeder opgebeld, die kwam me halen. wij nog samen even langs de schat en toen naar huis.
vandaag dus (is gistern 29-09 gebeurt) moest ik naar school toe maar kreeg dus me schoen niet aan. hup op me slipper. nou ben dus op de asperines na school gegaan. morgen ga ik toch maar even naar de dokter. dit is niet bepaald erg leuk... Boos! maarjah het scheeld, aan alles komt een eind! het zou vast wel een keer over gaan!

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:43

Auw!!! dat klinkt echt bijzonder pijnlijk!!!! Op je voet staan is al pijnlijk, laat staan op je enkel!! Sterkte er mee, en beterschap!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:15

auw seg, klinkt niet gezond, zou je er niet beter mee naar de dokter gaan? Mischien is het wel gebroken. Veel beterschap hoor!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:16

ah nu zie ik het je gaat morgen naar de dokter( even over gelezen), das het beste denk ik ja OK dan!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:30

nou veel beterschap, laat je nog ff weten hoe het gaat als je bij de dokter geweest bent?

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:12

Dat is pijnlijk mijn paard heeft eens een keer gewoon met zijn voet tegen mijn enkel getikt en ik kon er zelfs niet meer op steunen. Ik had dus een zware kneuzing en onderhuidse bloeduitstortingen resultaat gips. Ik hoop voor je dat alles meevalt.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:52

jee zeg..
lijkt me alles behalve prettig..
beterschap ermee Lachen

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 21:00

nou ik ben ondertussen naar de dokter geweest. kan niet erger!!! heb er nu een verband omheen, heb daar geleerd hoe ik hem zelf moet aanbregen want moet iedere dag een verdovende creme op! omdat er een hele grote bult op zit kan hij hem niet ingipsen want als die bult afzakt is het gips te groot en kan ik niet cremen. moet dit 2 weken volhouden gelijk verwijsbrief naar het ziekenhuis voor fotos te maken. mag dus zoieso ander half tot 2 maanden niet rijden!!! Boos! *kan wel janken!!!* had ik nu maar een kleine shetlander of iets anders kleins waar je dit wel mee kan maken maar die niet zo zwaar is... Cool

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:05

Jeetje, dat klinkt niet prettig Scheve mond
Heel veel beterschap!

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:12

Ja, het zijn altijd degrotere maten die besluiten dat het best leuk is om te gaan springen en bovenoip je enkel te gaan staan. Maar ik begrijp niet goed dat je niet eerder naar de dokter bent gegaan? Nadat ik in volle gallop van knol gesprongen ben (nee, dat was niet slim) had ik ook ineens een verdacht dikke enkel. Dit gebeeurde op zondag, maar maandag was ik toch mooi aanwezig op het spreekuur.
Beterschap!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:27

Dat zal idd pijn doen! Gelukkig maar dat je paard later stil bleef staan. Wel lief van hem hoor dat hij zo deed toen je bij hem kwam Lachen
Beterschap!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:32

Auwieee! dat heb ik ook wel es, dat ik half in slaap val en dat me paardje er dan vandoor gaat. Nog veel beterschap, en volgende keer maar ietsje pietsje beter opletten Knipoog.

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:14

auw, beterschap zeg, oef dat moet pijn hebbe gedaan, nu maar hopen dat de foto's wel goed zijn

Rosanne2
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:47

Au, dat moet zeker pijn hebben gedaan! Maar je bent er nog goed vanaf gekomen! Lachen (het had veel erger kunnen aflopen) Wel mooi dat je paardje zo veel om je geeft! beterschap!

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:03

auwts.. pijnlijk! Veel betreschap

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:17

zo zie je maar weet dat je altijd moet blijven opletten,want het blijven dieren.

maar klinkt niet echt leuk nee,en erg pijnlijk.
veel beterschap!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:08

Auww.. dit heb ik ook gehad alleen dan met een hoef in mijn gezicht.. Verdrietig Zwaar gekneusde neus en t was een blauwe plek in de vorm van een hoefijzer Huilen Hoop dat het snel over gaat!