Isolda en Berber gaan morgen uit logeren....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Isolda en Berber gaan morgen uit logeren....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 17:58

En raad eens waar ze heen gaan....
Een hint:
Kim en Janneke zijn hier een week geweest met hun Grunningers. Hebben ons het hoofd op hol gebracht met.....

Juist ja, Alderic!

Berber en Isolda gaan dus een paar daagjes bij Eduard logeren, daar staat Alderic ter dekking.
Berber mag echt kennis maken met Alderic Knipoog , Isolda komt om even bij te kletsen met hem *LOL*

Voor de mensen die het nu nog niet snappen:

Berber wordt gedekt door Alderic!!!!!!

Volgend jaar een veulie als het goed is Lovers Een kleintje, ik begin nu al met sokjes breien, namen verzinnen, fantaseren...

Een bruine met een bles? Een vos met een kolletje? Zou het veulen net zo'n mooie draf hebben als Alderic en zijn halfbroer Lodewijk? En zouden ze de geweldige stap erven van Berber?
Berbers mooie hoofd, met die grote ogen... Maar het iets sierlijke van Alderic? Bruin/vos, bruin/vos, bruin/vos.....

Whaaaah!!!! We krijgen een veulie!!! Nou ja.....
Om mezelf maar weer even met beide benen op de grond te zetten, Berber is nog niet drachtig. Het veulen is nog niet eens in de maak.
Jantina, je moet nog meer dan 11 maanden wachten. Niets geen veulen, pas een jaar later! Verdrietig Ik moet nog zooo lang wachten....

Maar stel je voor? Wie weet wordt het wel een prachtige vos en kunnen we samen met Udinde een tweespan maken. Wie weet een troika, samen met Isolda erbij... Of vierspan, want Berber is nog lang niet oud.... Dromen

Jantina, die eigelijk helemaal niet aan de Groninger wilde. Trouw wilde blijven aan de gelder. En nu.... toch een Grunninger platpoot. En van wat voor hengst!!!!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 18:07

*LOL* Zou het op Lot lijken Kim?? Ik hoop het wel een beetje, alleen dan in vos-uitvoering... Lovers

Dit is Alderic, voor de mensen die niet weten wat voor hengst het is:
Afbeelding
Afbeelding

En omdat ik eigelijk altijd alleen maar over mijn grote liefde Isolda praat, dit is Berber, de mama van Isolda. Isolda krijgt een broertje of zusje Haha!
Deze foto's zijn wel wat ouder, uit '93 en '91, ze is nu nogal wat dikker geworden Lachen

Afbeelding
Afbeelding


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 16:46

Ik hoop het ook Mieke!!
Hoe eerder drachtig, hoe eerder een veulie Lovers
Ook al vond ik het nog wat vroeg, maar mijn vader is in maart nog vrij van zijn werk, dus dan hebben we alle tijd.
Vandaag voor het eerst gedekt, ik kon jammergenoeg niet mee.
Mijn kleine neefje en nichtje konden natuurlijk niet mee en hun vader was aan het werk. Ik moest dus oppassen.
Ach, ik weet ook wel hoe het eruit ziet, maakt ook niet uit.
We zijn lekker op de fiets naar Udinde geweest, mijn eigen kleine veulie Lovers

De dekking ging goed, Alderic had er zin in en moest maar liefst drie keer springen. Berber vond het ook allemaal best, ze was goed hengstig. Hadden we toch maar mooi geluk dat ze direct hengstig was!!

Zondag nog eens, normaal gesproken is het bij Berber na twee keer raak, daarna slaat ze af. Hopen dit keer ook!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 18:02

Lia, don't worry!!
Ik verraad je niet hoor, ik blijf bij mijn gelderse meiden!! Alleen komt er een groningertje bij Haha!

Neee... Ik blijf de gelder trouw, over een paar jaar komt er een klein geldertje van Udinnie. Nou ja, toekomst-muziek, maar dat wil ik wel graag!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laurora, Vagabondo en 65 bezoekers