Heb weer op Dimorf´s Kait gezeten!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Heb weer op Dimorf´s Kait gezeten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 17:48

Ongeveer 4 maanden geleden merkte ik aan Kait dat ze op wedstrijden haar ene been iets hoger opgooide dan het andere, ook als ze zowel links als rechts helemaal los was. Toch maar even naar de dierenkliniek... peesblessure Scheve mond ze mocht alleen stappen.
Maar ga maar even lekker stappen met een getraind heet dressuur paard die alleen bij een bepaalde beweging in draf pijn voelt! Dat was meer een sleep dominique zo snel mogelijk naar een andere plaats wedstrijd, tja... Kait is groot en sterk Bloos Enfin... de arts gebeld; de stapmolen was gelukkig ook goed Lachen elke dag twee keer in de molen stappen.
Verder kreeg kait een keer of vier een shockwave, om de bloeddoorstroming van de pees te bevorderen.

Vorige week is Kait op controle geweest bij de dierenkliniek, daar is een scan gemaakt van haar pees en alles zat weer op de goede plek en zag er weer goed uit Pling , ik had totaal niet gerekend op deze uitslag, ik had mezelf erop ingesteld dat ik pas rond december weer aan rijden zou kunnen denken.

Ze ziet er nu uit als een bospony met een enorme strobuik! Maar we mogen weer! Nu hebben we al ongeveer 6 keer onder de man 5 minuten gestapt, maandag mogen we weer 2 minuutjes erbij draven, en zo bouwen we het weer op. Theorethisch mag er begin januari weer juniorenniveau getraind worden! Maar voorlopig ben ik al helemaal blij als ik die 10 minuten stappen rondjes op mijn dikke juniorenpaard mag stappen! Kait is (ondanks haar bos weer hetzelfde arrogante "queen of the stable" paard als voorheen, geweldig! *LOL* Maar we blijven voorzichtig.

Afbeelding



Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 23:01

ja, het is heerlijk om er weer op te zitten *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, GoogleAdsense, Jintexx, Maanon_, Mark0919, Mette, Ptl4ever en 44 bezoekers