Chippen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:57

die van ons zijn gister gechipt. wAs er niet bij, ben dus ook niet omgevallen oid... Maar ja, het moet voor de DER, dat is tot nu toe de enige vereniging die het STRENG verplicht stelt... Tja, en wij willen rijuh, dus tja... Maar goed, ik ben op zich niet tegen, maar als je weet wat het moet gaan kosten... AVS doet helemaal moeilijk (koop nooit een Arabo) en 't KWPN geeft geen krimp. Oh ja, toe maar hoor, no prob... Ach, ik denk dat het op zich een mooi idee is, maar het is niet uitgewerkt, en dus gaat het nogal eens mis (niet met het paard, maar het met regelen, zie AVS).. Hadden ze eerder over na moeten denken. Zoiets regelen is in mijn ogen niets voor de paardenwereld. Ooit het NHS gebeld? Daar krijg je een hoogblonde dame (moet wel) aan de lijn die je niet eens normaal antwoord kan geven... tssss... Naja, dat is tekenend voor de situatie, nogal triest zeg maar...

Men, ik ga hier niet lang rondhangen, morgen Luistertoets Engels.... Duim voor mij van 8.15 tot 9.45 ok?

Laudie (moet nog lezen, moet nog lezen)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie