Zadels gestolen bij manege in Geleen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:19

Justy schreef:
Nu ook al hier in de buurt dus... Scheve mond Ik geloof dat iedereen alles maar gewoon mee naar huis moet nemen... Ik weet wel dat als er ooit een duur zadel komt, ik hem dan verzeker!

hahaha oke dan hoe rijk ben jij???mijn zadel is pas gestolen en heb een nieuwe, ik heb geinformeerd hoe duur zo'n verzekering is voor je zadel......amen dus hahaha nee dan neem ik hem wel mee naar huis!

ik heb 250 euri gekregen vd 700 euro nieuwwaarde.......1,5 jr oud was mijn zadel. het viel dan onder de inboedel verzekering van mijn ouders......

groetjes
leonie

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:24

mensen.......ook als je honden hebt lopen op je erf helpt dit niets! en hangsloten daar zjn ze niet te beroerd voor om die door te knippen.

en bij ons hadden ze tijd zat hoor want mijn onderlegger + dekje wat met klittenband vastzit hebben ze eraf gepeuterd! stelletje T*RINGLEIERS zijn het!!!!

dus wees gewaaaaaaaarrrrschuuuwd, ik kan je verzekeren: tis helemaal niet handig om zonder zadel te zitten!

maar het gaat de verkeerde kant uit allemaal! en weet je wat de politie doet als ze bij je op stal inbreken?
goh zijn jullie verzekerd?vragen ze dan zo ja zijn ze zonder te kijken weer weg.....
klasse! wat een service!

gggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

leonie

onderschrift? o, dat! uhm, heb me kleine teentje gebroken........oooowww en wil zo graag me pony rijden...............dat gaat m niet worden.........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie