met slof rijden hoe kan je dat t beste doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 22:05

ik rij zelf ook met slof, ook omdat hij anders zn kop omhoog gooit en hij helemaal neit loopt... en nee een martingaal werkt niet bij hem hij moet zn rug gebruiken (LEREN)! Ik rij nu ruim een half jaar met slof en ik doehem steeds losser naarmate ik langer aan het rijden ben... ik maak hem vast aan de singel en heb meestal nog een 15-20 cm over waar ik een knoop van maak! Maar dit verschilt wel per paard, hangt ook van de lengte van de hals af.. Leo heeft ene hele lange hals Lachen

....



Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 22:43

ik wil er nog wel even aan toevoegen, dat de slof wel los moet hangen als hij lekker aan het lopen is en nageefelijk is bij mij werkt tie alleen in als hij tegen mijn hand komt door zich lang te maken of omhoog komt! en de lengte verschilt wel per paard... hoe lang de hals is!

Maar als je hetmoeilijk vind vraag dan een ervaren iemand (instrukteur oid om hulp!)

Blijf lachen mensen... kerst is al weer een beetje zin zich! *LOL*

....

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers