Zijn jullie tevreden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Zijn jullie tevreden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:17

Zijn jullie tevreden met de manege cq pensionstalling waar je rijdt en jullie paard staat? Zijn de faciliteiten voldoende en naar verwachting?
Waar stoor je je aan? (bepaalde regels, gebreken ed)

Ik ben dus niet tevreden en heb om die reden ook mijn stalling per 01 mei opgezegd.
De binnenbak is alle dagen bezet met lessen, behalve zondag, maar dan is er vaak een wedstrijd. Er is dagelijks een halfuurtje vrij rijden voor eigen paarden houders. Maar eer dat de lessers de bak uit zijn en wij erin staan de volgende lessers alweer te roepen dat ze 'naar binnen mogen van de juf' Er is een wei, maar daar mogen alleen manege paarden en zieke paarden gebruik van maken. Ik ben daar ook al regelmatig uitgestuurd!! Ditzelfde geldt ook voor het losgooien in de binnenbak.
De longeerring die maar niet afgemaakt wordt...
Ik sta met Ynse in een heel druk gedeelte van de stal en word soms echt gek van al die manege kinderen (aaien, gillen, rennen, huilen enz)
Het plekje in de privestal komt maar niet vrij. (Lang gelden beloofd)
De box mag maximaal 3 maanden worden aangehouden, tegen betaling van 80 euro pm. Met als gevolg dat Ynse dan maar 3 maanden de wei op kan ipv de gewenste vijf. Als ik dan toch 5 maanden zou willen, dan moet ik de andere twee maanden het volle pond betalen (300 euro pm) terwijl Ynse dan helemaal niet in zijn box staat, voer eet of stro gebruikt.

Dit bovenstaande en nog wat kleine ergenissen heeft me doen besluiten dat ik hier niet langer wens te blijven. Maar ik heb een maand opzegtermijn en nu moet ik 300 euro betalen voor de maand mei, terwijl Ynse dan al op de wei staat.

Ben ik nou kieskeurig? Wat zijn jullie ervaringen hierin?

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:47

Het gekke is...er staat helemaal niets op papier! Geen contract, niks. Je hebt gelijk, ik ga die maand echt niet betalen!!!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 20:57

Barb schreef:
Jammer dat je niet bij me in de buurt woont, dan had je Ynsje bij mij
neer kunnen zetten *LOL*


kijk uit wat je zegt hoor, want ik verhuis zomaar ineens naar Opperdoes hoor! Haha!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 17:48

XoNo schreef:
Mag ik vragen waar je op stal staat Flootje?


Ik heb je een pb gestuurd!!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J30d, MissWeenie, Poety, Ruai, Tara_13 en 73 bezoekers