*Auw* Kwelling en toch verwennerij voor mezelf...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

*Auw* Kwelling en toch verwennerij voor mezelf...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:03

Jaja, ik heb mezelf er aan laten geloven, ik heb gisteren Petrie leren rijlaarzen aangeschaft. Ze zitten geweldig.... zo lang ik niks doe nog *LOL*

Recht lopen gaat prima, maar sodeju wat zit dat venijnig als je iets door je knieƫn zakt zeg.... Dus ik ben ze nu aan het inlopen en hopelijk kan ik zo snel mogelijk opstijgen zonder dat er iemand moet hijsen vanaf het krukje om me in het zadel te huppen Haha!

Ik heb nu al medelijden met m'n knieholtes voor de komende tijd, tenminste als ik de verhalen hoor van het inlopen van leren laarzen Tong uitsteken

Dus mochten jullie me tegenkomen op foto's of eventuele boktmeetingen en ik loop half kreupel, dan weten jullie waar het door komt *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 12:18

Marloes, ik heb het model Perfect. Succes met inlopen dan maar Haha!

Barb, foei, ga eens fanatiek worden *LOL* Anders kom je er nooit doorheen Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 22:53

Ik ga me er nog even niet aan wagen om nu al op te stijgen Haha! Ik ga 'lekker' minimaal 2 weken kreupelen en dan eens een poging wagen om te klimmen *LOL* Eerst maar eens een beetje in laten zakken met die hap...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 23:19

Blij toe dat daar GEEN foto van is Haha!

Volgens mij als je me een zetje had gegeven had ik languit op m'n snufferd gelegen *LOL* Best lastig hoor een jack russel aaien als je niet kan hurken *grin* dan maar zo lomp als het gaat richting de grond met je armpjes en de beentjes iets wijder Koe

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 17:18

Hoe moet ik ze natmaken? Gewoon volgooien met water en instappen? Tenminste zo doe je dat met legerkisten wel geloof ik Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, LuckyReining, Nienken, SannevZ, Schrompeltje, Sterrenpony en 107 bezoekers