Shico de superfjord

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Shico de superfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 17:50

ik ben vanmiddag met kim (kippetje hier op Bokt) naar mn verz pony's geweest. eerst naar Sabina en de veulens, en sabje lekker gepoetst. daar kwam echt een grote bult haar vanaf dat wil je niet weten!!! dus dat is ze nu lekker kwijt allemaal Cool Daarna was Manon zo sgieuwnierig dat ze zich zo maar liet pakken en ook een beetje poetsen (veulen van vorig jaar, niet veel in handen geweest). Na het poetsen zijn we weer op de fiets gestapt en naar Shico gefietst.
Hij zag ons al aankomen en stond heel blij te kijken, draaien we t weggetje op en hij begint me te hinniken!! heel cute Lovers Het was toch al weer een maand geleden dat ik er geweest was dus was erg leuk dat ie me zo herkende. Op een gegeven moment stonden we even met Bertus te praten (baas van Shic) en toen hinnikte Shicje nog maar een keer wanneer we nou een keer kwamen *LOL* *LOL* schattie
Dus shico gaan poetsen en opgezadeld, ik erop en kim mee op de fiets. Uiteraard moest shico eerst even stoer doen en dribbelen maar na even een stuk gedraafd te hebben ging dat ook weer super. We zijn al met al bijna 2 uur het bos in geweest, grotendeels gestapt. Naar de Loenense Watervallen gereden en we kwamen onderweg nog aardig wat mensen tegen. Ook mensen die vroegen wat voor een paard Shic nou was. Wel leuk als ze zo geinteresseerd zijn Lachen
Ik vergeet nu alleen te vertellen dat ik het eerste deel gereden heb en dat kim er daarna op is gegaan. Dat ging echt super, best wel een uitzondering!! Shic heeft namelijk nogal de neiging om er bij "vreemden" vandoor te gaan als hij door heeft dat ze m niet superleuk vinden en er met niet zo'n lekker gevoel opzitten Haha! stoere fjord
Dus kim heeft lekker genoten op shics ruggetje en ik heb er van genoten om het te zien Haha! zo vaak zie ik het niet als iemand op Shico rijdt, dus dat was erg leuk

heerlijk genoten vandaag Lovers superfjord Lovers Kusje

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:04

ja is goed gesnellie!!!! met hemelvaart en pinksteren staan we op de camping dus dan kan ik makkelijk naar shiccie toe en dan lekker gaan rijden!!
En ik mag m mee op de 26e dus gaat goedkomen aan zn conditie wordt gewerkt, al moet ik zeggen dat die me niets tegenviel. voor een fjordie die altijd maar in de wei staat en waar de laatste tijd nauwelijks wat mee gedaan was. Hij liep nog ontzettend oplettend te zijn aan t einde van de rit en hij had toch behoorlijk wat gelopen!! Lovers Lovers Dus een uurtje les moeten we ook wel redden denk ik

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, BarbaraNova, Martje80, Monique1963, Plonspony, Supertje, Symke, ziechriet en 141 bezoekers