heb As net laten verzekeren bij interpolis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:57

ikke schreef:
Denk je er wel aan dat je eruit gedonderd wordt tegen de tijd dat het paard 20 jaar!
Ik heb niet zoveel op met Interpolis; bovendien vind ik het een boel geld.
250 per jaar, dat is 2500euro in 10jaar, zoveel geld heb ik in zeventien jaar Patricia nog niet naar de dierenarts gebracht, inkl alle entingen.


Kan je wel makkelijk zeggen maar een pech geval en je hebt het eruit.

Heb leys in de standaard zitten met zadels en trailer erin ideaal dus. Ik betaald iets van ook iets van 250 perjaar maar dat is incl. trailer (nieuw) en zadels (2 stuks ook nieuw).

Een koliek operatie en je het het eruit. Ik had nooit poch zat zelfs te dubben om het te stoppen want het was best veel geld. Dacht kan ik ookzo opzij zetten. Maar ja je pakt het dan toch makkelijker. De rekening incl. bezoek Da was iets van 3000 euro moest iets minder als 25% zelf betalen. Dus laten we zeggen 2500 euro werd betaald. Ik heb de verzekering er dus echt wel uit. Plus dat ze alles regelen ik heb alleen de rekening hoeven doorsturen. En krijg keurig te horen wat zelf moeste betalen.

Ik heb hem nu 6 jaar en toen het gebeurde was hij 9 jaar. Had ik het dus moeten sparen had ik de afgelopen 4 jaar zo'n 400zelfs veeeel meer euro per jaar opzij moeten zetten. En dit soort bedragen heb ik niet zomaar even op mijn rekening staan. En je hebt altijd wel even een da nodig dus zelfs nog meer.

Ik weet het dus wel mijn verzekering blijft. En de service bij Interpolis was goed en snel. Net zoals toevoegen van trailer en zadels.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Getty_Maan, Hicaria, Marcato, N_B_N, Nouki_poek, onpaard, Plus_en_Min, Vagabondo en 32 bezoekers