Iwaldo wordt een wedstrijdpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo wordt een wedstrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 19:00

En ik een wedstrijdruiter Knipoog en zo zie je maar weer hoe gek iets toch kan lopen. Had ik vroeger nooit gedacht een half eigen paardje te kunnen hebben... heb ik er nu eentje.. had ik nooit gedacht met hem te kunnen starten... mag ik starten... en had ik nooit gedacht vaak te kunnen starten... kan ik ineens heel vaak!

Maw: Ik ga 30 april in Veenendaal starten (sta op reservelijst) 2 proeven, vriendin start M en dara mag ik bij meerijden
Ik ga 11 mei in Bennekom starten 2 proeven, Iwaldo's eigenaar wil me met de vrachtwagen brengen Bloos (één B paard... hihi hoezo verwend..)

En ook nog eens 26 mei in Kootwijk, ook twee proeven!

Mén... Als ik nu niet tenminste één winstpuntje scoren kan weet ik het niet meer. Dus dat wordt oefenen!! Ik heb d'r zin in joh!! Haha! Haha! :

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 10:49

Hé, da's leuk! Veel succes alvast!

Maar ik heb de indruk dat ik iets gemist heb, ging Waldo niet mee verhuizen met zijn baas of zoiets? Als het niet zo is, des te fijner voor jou natuurlijk Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 11:15

volgens mij heb ik ook iets gemist hihi, maargoed echt gaaf dat je nu een wedstrijdpaardje hebt!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 13:52

De verhuizing duurt nog zeker een jaar. En de baas heeft laten vallen dat Waldo nog niet weg van stal gaat totdat ie Grand prix is Knipoog (dan mag ie tot zn dood blijven staan... haha) Nee tot die tijd gaan we er gewoon het beste van maken. Lekker starten en we zien wel wat het wordt!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 13:58

Gaaf Laura! Veel succes, en inderdaad één paard met de vrachtwagen... Haha!

Maargoed, ik ga aan het eind van dit jaar halter doen met mijn paardje Lachen Beetje opkalefateren, leren om goed aan een touwtje mee te lopen, en dan gaan we het een gooi geven Haha!