ik ben trots op mijn meiden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

ik ben trots op mijn meiden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 22:16

Polly had vandaag voor de verandering een ik-werk-mee-dag, echt het was niet te geloven. Ik ging haar maar even trainen aan de lange lijnen en echt álle knopjes zaten erop, mooi strekken en verzamelen...ik wist niet hoe ik het had, wat kan dat beest sjouwen haar kop de goede kant opstaat. Weet nu dat ze het kan en dat geeft alweer een machtig gevoel.

En dan Nancy. Gekocht in april als een watje eerste klas. Dat verbeterde al snel, en als snel hobbelde madam braaf haar rondjes aan de longeerlijn.
Van de week maar weereens met een hard hoofd aan de lange lijnen geknoopt, ze raakt altijd helemaal over de zeik, maar zowaar, het was braaf. Ik in de volle overtuiging dat het eenmalig was gister weer die lijnen eraan, en jawel mevrouw was weer braaf. En zo gaat het dus nu al een paar dagen, en ze heeft er lol in, en ze loopt me een potje te sjouwen.

Heerlijk gevoel als het ook eens lekker gaat, geen geruk en getrek en gewoon met een lekker gevoel bij stal weggaan....en nu maar hopen dat het nog even zo doorgaat *klopt het af*.

Ik moest dit echt even kwijt.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers