waarom mij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

waarom mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 18:39

hoi,

vannocht verslapen voor de les, superdom maarja ik was nog wel op tijd. was ik op de manege stond achter mijn naam afgezegd. ik duzz vragen en ik kon nog wel meerijden, gelukkig. in de les gingen we balkjes draven en iedereen reed in de weg.
wil ik me ff later nog opgeven voor het ruiterbewijs(in juni) bleek dat het helemaal volgeboekt was, maar gelukkig als er nog 4 bijkwamen zouden ze op de manege nog een xtra datum komen

hebben jullie ook wel eens z'on baaldag?

Xis elske

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:43

Vaker dan eens..
Ben nu 5 dagen thuis gebleven omdat ik gewoon niet meer op mijn benen kon staan van vermoeidheid.. Dan baal je dus ook wel even..
En de hele tijd aan je paard denken natuurlijk *LOL*
Heb vaak hetzelfde gevoel, dat alles in een dag tegen je lijkt te keren, om het zo maar even te noemen.. But.. that's life!!
Gelukkig zijn er meer dagen dat dat niet zo is..
Groetjes, en alvast succes met je ruiterbewijs (vergeet het namelijk later te doen *LOL* )

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:48

Ken het heeeeel goed! Echt zo'n dag waarop je denkt: Why me?!?!?!
Zo'n dag waarop je beter in bed kan blijven!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 12:54

Haha...mijn les vrijdag dan Haha! Tweede keer dat ik op de club les had, 20 minuten vantevoren begon ik met mijn paardje (die elke trailer die ze tegenkomt zo in springt) in de trailer te zetten...Tenminste, dat probeerde ik. Na een uur was het gelukt maar toen was de les nog ongeveer 5 minuutjes. Had ik me voor niks zo zenuwachtig lopen maken!
Maar ik heb regelmatig baaldagen ja, loop ik overal tegenop, val ik overal vanaf en voel ik me vooral errug blond!!!