Wie staan er in Sint pancras?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missymb
Berichten: 1784
Geregistreerd: 17-08-04

Wie staan er in Sint pancras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 17:05

Zoals je vast wel ergens heb kunnen lezen komt mijn haflinger Rebel eind deze maand naar Sint pancras, hij komt bij meereboer te tsaan net voor t spoor in sint pancras, ik ken nog weinig meiden hier in de buurt misschien dat jij er staan of iemand kent die daar staat? lijkt me leuk om alvast kennis te maken...

Groetjes marjon en rebel

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:45

Ik kom verder niet zo vaak in Sint Pancras, maar ik zal uit de trein wel een keer naar Rebel zwaaien *LOL*

Zit iedere dag naar die paarden te kijken en me af te vragen af er misschien paarden van bokkers bijlopen *LOL* Straks iig wel 1 dus Haha!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 00:44

Heey, gezellig dat je daar komt staan. Ik ben de bijrijdster van een paard daar (pais vasco) en het is er bere gezellig. Wanneer kom je er staan met je paard? Er word een stal bijgebouwd dus dan zal die wel voor jouw paard zijn.
Gomir als je langs komt zit je vast in de trein denk ik, misschien heb je me wel zien rijden Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:16

Ik zie heel vaak mensen rijden daar dus dat zou heel goed kunnen *LOL*
Wat voor paardje rijd je, kan ik het in de gaten houden Tong uitsteken (verveel me toch meestal in de trein Clown )

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:26

gomir schreef:
Ik zie heel vaak mensen rijden daar dus dat zou heel goed kunnen *LOL*
Wat voor paardje rijd je, kan ik het in de gaten houden Tong uitsteken (verveel me toch meestal in de trein Clown )


De afgelopen tijd stond Pais vasco samen met een bonte op het land(je) naast het spoor. Hier een foto terwijl ik rij:
Afbeelding

Urlando

Berichten: 142
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:54

Hoi blieb 01 hoe is het nu bij mereboer... Verward
Maar waarom doet ivonne niets meer met vasco???
En welkom in sint pancras Marjon!!!!

San_Suuz
Berichten: 41
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:10

Hallo0w!!

Wat leuk dat je ook bij ons komt rijden! Haha!
ik verzorg daar Daraxo!!
Nou k zie je binne kort wel op stal!!

Groetjes Suzan

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:49

Urlando schreef:
Hoi blieb 01 hoe is het nu bij mereboer... Verward
Maar waarom doet ivonne niets meer met vasco???
En welkom in sint pancras Marjon!!!!


Yvonne is vorige week geopereerd aan haar amandelen dus voorlopig komt ze nog niet op stal. Daarvoor reed ze wel hoor. Ik doe vassie 3 keer per week zodat zij wat tijd over heeft voor haar huis en vriend Haha!

missymb
Berichten: 1784
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 17:27

gomir schreef:
Ik kom verder niet zo vaak in Sint Pancras, maar ik zal uit de trein wel een keer naar Rebel zwaaien *LOL*

Zit iedere dag naar die paarden te kijken en me af te vragen af er misschien paarden van bokkers bijlopen *LOL* Straks iig wel 1 dus Haha!


hey das leuk zal t tegen hem zeggen dat ie terug moet hinneken haha!! groetjes

missymb
Berichten: 1784
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 17:30

ik kom begin volgende maand met rebel daar te staan.. leuk om zo alvast wat mensen te leren kennen hoe veel staan er precies en weten jullie iemand die t leuk lijkt mij straks een beetje te helpen met rebel?..

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:22

marjonrebel schreef:
ik kom begin volgende maand met rebel daar te staan.. leuk om zo alvast wat mensen te leren kennen hoe veel staan er precies en weten jullie iemand die t leuk lijkt mij straks een beetje te helpen met rebel?..


Er staan op dit moment 7 paarden gestald. Wat betreft het helpen een vriendin van me zoekt nog een bijrijdpaard dus als het klikt is dat ook opgelost. Ze helpt nu mee met vasco maar ze wilt graag een "eigen" paard om te verzorgen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:31

Ik heb Vasco idd regelmatig zien staan, volgende keer zwaai ik ook naar jullie *LOL*
(straks wordt treinen nog leuk Tong uitsteken )

Piepsel
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:19

haaaj,
ik verzorg daar samen met suzan daraxo op stal,,,,gezelliej dat je dr ook komt te staan zie je wel op stal
groetjes Sanne

missymb
Berichten: 1784
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 11:37

nou ik ben benieuwd...

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:57

Leuk dat je bij Meereboer komt te staan! Ik rijd in de bak bij Meereboer en kom ook afentoe op stal Lachen

Voor Gomir:
Afbeelding
Ik op Donja in de bak. Wel zwaaien als je ons ziet rijden he Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:16

Ik zwaai wel gewoon naar iedereen daar(kan iedereen in de trein me dom aan zitten te staren *LOL* Dus bokkers, als je in de trein bij Sint Pancras iemand ziet zwaaien ben ik het wsl Haha! )

Heb jouw laatst volgens mij zien rijden met Donja, toen ging je echt met een mega-middendraf door de bak heen

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 09:39

Wij moeten dan zeker terug zwaaien naar elke trein Haha! . Als ik rij zie ik nooit de mensen in de trein zitten is iets te ver denk ik. Ik had laatst een kennis die me had zien rijden en ja zij had gezwaaid *LOL* vroeg ze of ik haar niet had gezien

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:21

gomir schreef:
Ik zwaai wel gewoon naar iedereen daar(kan iedereen in de trein me dom aan zitten te staren *LOL* Dus bokkers, als je in de trein bij Sint Pancras iemand ziet zwaaien ben ik het wsl Haha! )

Heb jouw laatst volgens mij zien rijden met Donja, toen ging je echt met een mega-middendraf door de bak heen

Terug zwaaien wordt denk een beetje moeilijk, er komen er vaak 5 in een uur langs en ik denk dat mensen je wel heel raar aankijken Haha!
Kan best kloppen dat je me heb zien rijden, we zijn erg aan het oefenen op de middendraf Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:13

Het gaat om het idee Blieb Tong uitsteken Ik snap heus wel dat jullie niet in iedere trein naar bokkers zitten te zoeken *LOL*

(en ik denk ook niet dat ik het lef heb om iedere keer uitbundig te gaan zitten zwaaien Knipoog )

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:41

Marjonrebel je stal is bijna af, ze moeten em nog ff afwerken maar het is erg mooi geworden hoor.

missymb
Berichten: 1784
Geregistreerd: 17-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 23:24

hee spannend dus een deze dagen zal rebeltje eindelijk deze kant op komen!!...