charly gaat definitief naar andere stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

charly gaat definitief naar andere stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 13:27

Hey!

Ik ben vandaag wezen kijken op een stal hier in de omgeving. Het is maar een kleine pensionstalling, er staan zo'n 8 a 9 paarden. Het heeft weiland, rijbak en een losgooibak. Ziet er allemaal perfect uit. En er staat nog een jaarlinghengst dus daar komt hij dan samen met een ruin mee op het land te staan, en van de winter in de losgooibak. Charly gaat er donderdagavond 30 September naar toe.

Groetjes priscilla

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*



Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 15:52

Dankjullie wel! Ik zal wanneer het zo ver is proberen wat foto's te maken en dan ook te plaatsen. Hoop dat we het samen naar ons zin gaan hebben daar.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 16:12

Hihi dat met die boot vondtik niet eens het ergst, alleen mijn ouders vonden het de winter gewoon erg gevaarlijk worden. Maar k kan m dus vrijwel niet in de bak zetten, want daar gaattie dan steeds over heen, tenminste, hij heeft het een x gedaan en dat zal die niet vergeten denk.. En dan komt er bij dat de stallen niet zo denderent zijn, sinds een week wel 4 nieuwe stallen, maar daar mogtie niet instaan dusja... dit is gewoon veel beter, hij staat wel iets minder buiten maar dat geeft niet zoveel problemen denk ik...

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 19:04

Hij krijgt wel minder beweging dan op de polder, maar tja kan niet alles hebben helaas Lachen hahaha ik heb nu een mooie en rustige accomodatie, rust is natuurlijk ook goed voor hem, en zijn beweging zal zo'n 6 uur per dag in de bak zijn, en dan wil mijn moeder of ik nog met hem wandelen.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 06:35

Hihi ja leuk he! Heb gister de "jouwe" ook nog eventjes gezien, helaas wel van afstand. Maar hij zal je denk ik niet tegenvallen Knipoog Haha tot de 30e!

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 10:13

dankje wel! zal denkik wel lukken Haha!

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Charlotte446, Em_, Lalladidoo, ogidni, onpaard, Symke, Twist1991 en 32 bezoekers