Rij ik ook een keer met cap ........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Rij ik ook een keer met cap ........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 14:02

Ik heb me sinds eergisteren voorgenomen om voortaan met cap te rijden, en maar goed ook want het was gister gelijk raak!

Gister een heerlijke strandrit gemaakt, op de terugweg dacht ik dat zn peesbeschermer achter los zat, daus ik hang er zo half naast om te kijken of alles nog goed zit, knal ik terwijl ik naar benden kijk zo met mn kop tegen een boom. (ja ik weet het echt heel stom van me) Ik had dus niet eerst ff voor me gekeken voor dat ik naar benden keek.

Ik bleef zeg maar ook achter de boom hangen en viel via zijn kont (paard is ruim 1.70 m) op mn rug op de grond. Ik heb nu onwijs pijn in mn nek en mn hele rug is blauw, ook heb ik een kras over mn gezicht van mn kin tot mn voorhoofd Boos! ziet er echt niet uit...

Dit had natuurlijk makkelijk voorkomen kunnen worden als ik wat beter had opgelet, ik weet ook niet waar ik zat met mn gedachten, kan er achteraf wel om lachen, maar als ik die cap niet had opgehad .......

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:03

oeps *kan d'r lachen bijna niet inhouden* foutje!

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:27

banketstaaf voor je Haha! Lips are sealed

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:10

Daar heb je mazzel mee. Ik heb ook een keer een hele dikke boomtak vol geraakt. Had toen ook veel mazzel dat ik m'n cap op had anders had er echt een deuk in m'n kop gezeten...

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:35

Auw...
Lijkt me wel een apart gezicht Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:48

Nagelbijten / Gniffelen


Mag ik even lachen .....

Whahahaha, Lijtk me een leuk gezicht Knipoog

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:53

ouch dat is echt naar !! gelukkig kan je er achteraf om lachen, het was waarschijnlijk een heel stom gezicht Lachen maar goed dat je je cap op had !! toevallig heb ik me ook voorgenomen om een cap te gaan kopen (ja schaam ik heb er dus geen meer!!)