beetje laat verslag, maar Maandag was me laatste les op bon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

beetje laat verslag, maar Maandag was me laatste les op bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 11:46

Saampjes met anja en mijn vader heb ik besloten om te stoppen met bonanza... niet voor altijd hoor Haha! maar tot ze bevallen is en dan een paar weekjes erna ga ik weer rijden (en lessen, hangt van bon af)..
Maandag ging het zo bagger, ze liep op stront Haha! en was sloom, zweette zich kapot wat erg bijzonder is bij bon...
Ze wil zelf ook neit meer, ik moet nu constant mijn been en zweep erbij houden, ze wil alleen maar wijken en stappen Haha! das wel grapig want voor maandag wou ze nooit wijken en probeerde ze omhoog te komen Verward
maar maandag hoefde ik maar even te hard mijn been aan te leggen of ze ging opzij, heel netjes btw, ik moest het natuurlijk even uitproberen en ze ging echt heel mooi constant opzij Lovers
Maargoed, ik pak nu Mathilde een tijdje op, ik kreeg ook weer een aanbod om Mathilde en Jeltje (en Irene) weer te rijden, dat heb ik aangenomen.... Mathilde pak ik maandag op en begin ik rustig aan (hangt van thilde af Haha! ) en Jeltje daar ga ik alleen maar buitenritjes mee maken want die heeft een versleten heup en kan dus niet goed in een mulle bak rijden en door hoeken enzo... Buitenritten vind ze geweldig duss Haha!
Met Mathilde valt er eigenlijks niks dressuurmatigs te beginnen maargoed, die is 15 jaar en heeft er geen puf in om iets te leren (ben daarom met dr gestopt omdat ik een paardje zocht waarmee ik uiteindelijk wedstrijden kon rijden), springen vind ze wel supertof, dus dat gaan we wel doen als dr conditie weer een beetje bij is Haha!

Met Bonanza ga ik btw wel af en toe nog een buitenritje maken, vind zij leuk, ik vind het leuk en wat beweging nog is ook neit verkeerd, verder gaat Anja dr nog 2 รก 3x per week longeren....


Groetjes Maaike

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 15:51

het is absoluut beter voor Bonanza. En leuk dat je weer op de friezen gaat rijdeN!