Marjolein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 10:13

Hoi
Ga je van het weekend ook nog naar de tinkerhengsten keuring?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 10:16

Je waarschijnlijk wel. tenminste het ligt in de planning. Maar weet niet of t ook in ijn mams der planning ligt. Denk t wel heb t er al een paar keer gezegd. Maarja dukdrukdruk heeft ze het. Maar wil wel graag al die mooie tinkerhengsten zien

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 13:37

begint om 14.00 als ik me niet vergis hangen al hier en daar posters aangeplakt..
Ik wil als ik tijd heb ook nog ff kijken

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 17:21

Even klagen hoor: alle leuke paardenevenementen zijn altijd ver bij mij vandaan. Ik woon in Noordholland en daar heb je vreselijk veel paarden, maar evenementen??? Vrij weinig!
Wekelijks is er wel iets leuks in Ermelo, maar ja, daar rij je ook niet zomaar even heen. De KWPN-hengstenkeuring was in Den Bosch, ben ik wel heen geweest. leuk om eens mee te maken. Oké, Jumping Amsterdam is in de buurt, wat zeur ik eigenlijk...

De tinkerkeuring is zeker in de buurt van Apeldoorn? En de keuring van de groningers? Ook daar in de buurt???

Ik ga verhuizen.... Er zit gewoon niets anders op!

Mieke

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 17:45

euhhh... ja je hebt hier onwijs veel paarden.
vooral net buiten Apeldoorn want de meesten hebben dan hun paardjes bij huis.
Zaterdag zijn hier de geldersekampioenschappen springen(is altijd erg leuk) vorige week was er een indoormaraton niet alleen voor grote paarden maar ook 4 en 2 span shetjes en fallabella's!.
zondag is er dus een hengsten show met 20 tinkerhengsten. en in maart koetsenmarkt kun je van alles 2dehands kopen op paardengebied en soms zelfs nieuwe dingetjes.

euh ik zit ongeveer 20 min van Ermelo af.. en de keuring van de groningers wordt dit jaar inderdaad op paleis het Loo gehouden. maar normaal is dat in Woudenberg bij Amersfoort!
groetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 18:24

23 februari is er in Ermelo een gelderse dag ofzo. Daar wil ik misschien naar toe gaan. Maarrr.... Moet ik mijn vriendje wel zo ver krijgen dat ie mee gaat in de auto. Het begint pas op vrijdagavond om 8 uur. Vind ik wel een beetje vreemd...

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 19:01

he leuk dat je ook misschien komt kijken. renate zo er toch ook aan mee gaan doen met crosby? Ik dacht trouwens dat het al om half twee begon/ naja wil er gewoon op tijd zijn das belangrijker.
dat alle evenementen in onze buurt zijn klopt ook niet hoor. tenminste ik ben nu 3 keer meegeweest met shows rijden een keer zwijndrecht, duindigt en Utrecht. das ook niet echt om de hoek. Zijn zelfs gevraagd om naar Luxemburg te gaan maar doen we niet omdat de paarden dan veels te lang op de trailer moeten en we geen word frans spreken. Maar klinkt wel stoer als je naar luxemburg zou mogen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 17:18

Effe wat anders: mijn moeder is in Apeldoorn geboren!! Schoot me zomaar te binnen! Ga haar toch eens vragen waar ze gewoond heeft, misschien kennen jullie die buurt!

Sorry, ging niet over paarden....

Groetjes Mieke