Imatador jarig!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 18:20

Hij is vandaag, tegelijk met Juultje, 17 jaar geworden Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! en ik hoop dat ie nog heeeeeeel lang bij ons blijft!
Woensdag naar Rodinde, dan horen we daar meer over..grijnz!
En vandaag is ie met Bob lekker het bos in geweest, vond ie heel leuk... Party!! Party!!



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 10:59

Oke!!! Bel me anders even mobiel (06-53252595), want mijn auto is bij de garage, en kids hebben vakantie, dus ik ben vandaag aan huis gekluisterd...bleeeegh...en vanavond dus drie paarden doen!! Voordeel: eindelijk tijd voor een goede schoonmaakbeurt voor mijn huis...

Groetjes Suzanne *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 13:54

Mwah...hij loopt behoorlijk wisselend eigenlijk! Ik vind het duidelijk een hele verbetering en zie de toekomst best zonnig tegmoet met 'm, maar we zijn er nog niet hoor... Scheve mond\
Gelukkig heeft ie sinds de behandeling helemaal geen vocht meer in zijn knieen gehad! Party!!
Aan de longe (met pessoa) loopt ie soms wat stijvig, echt verkeerd loopt ie dan als je hem rijdt. Dus we houden het nog steeds bij stappen en proberen die rug zo los mogelijk te krijgen. Wil vandaag proberen hem met dubbele longe te longeren, dan krijg ik hem denk ik iets beter laag dan met pessoa...het zit nl heel duidelijk wel in zijn rug....op het moment wil ie weer lekker bovenin lopen, zelfs aan pessoa!!! Ik ben wel weer behoorlijk zenuwachtig voor morgen... Scheve mond\ Frusty Frusty
Jij vast gefeliciteerd met Lot!!!!!! *LOL* Party!! *LOL* Party!! Veel jarigen hier deze periode zeg!!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 14:07

Weer naar Rodinde Lielle!!!! Knipoog
Op zich gaat het dus wel redelijk met Mat, maar toch ben ik behoorlijk gespannen over wat ze te vertellen heeft over eventuele verbeteringen/verslechteringen/zelfde gebleven???? Lachen Scheve mond\ Verward Frusty
Je bent er toch elke dag mee bezig, controleert elke pas die 'ie zet, wordt helemaal paranoia...loopt ie dan goed, denk je:" Nah, zie het zeker verkeerd?" Verward Ben stapelgek op Imatador en hij leert me dus vooral heel geduldig te zijn en wat stressbestendiger te worden, want hij laat ons wel zweten...grijnz!!! De halve stal staat naast de bak om voor mij te kijken of ie al dan niet goed loopt...want zelf zie je het dus gewoon niet meer op een gegeven moment!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 23:29

Nou, vandaag met die dubbele longe liep ie echt fijn!!!! Had hem tussen de voorbenen door bijgezet en ik moet zeggen dat het toch beter werkte als met pessoa. Het was wel even een gevecht in het begin, hij maakte zich weer lekker sterk! En kon duidelijk merken dat ie vaker met dit bijltje gehakt had, want hij kende heel veel truken om eronder uit te komen...heb 'm nog nooit zo recalcitrant gezien!!! *LOL* Party!! *LOL* Party!! Maar hij liep wel helemaal 100%, doordat ik meer te zeggen heb kon ik hem laag houden, in het begin dus wel wat bij elkaar getrokken min of meer (heeft toch een slofwerking), maar toen hij ging nageven ging het neusje keurig over de grond!!!! Hij vond het zelf ook leuker dan met pessoa, hij was veel actiever!!! Dit zal ik er dus morgen bij Rodinde ook maar even bijmelden!

Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Cjuan, Donnatella, GoogleAdsense, jitskenienke, Karla, kimmetje26, Letje01, paljaslaura, Plus_en_Min, Sababber, Selina, Syzygy, turtlelito, Vagabondo en 118 bezoekers