paardenverluisteraars.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:56

Echt met een paard praten geloof ik niet.
Een paardenfluisteraar kijkt goed naar de lichaamstaal van een paard en reageert daar op, ook door middel van lichaamstaal. Het heeft dus niks met praten door middel van woorden te maken Lachen



Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:05

Cassidy schreef:
Er zijn mensen die contact kunnen leggen met dieren, en een heleboel over het verleden van het dier kunnen zeggen zonder dat er iemand van tevoren hem of haar dat heeft verteld. Maar dat kan ik geen fluisteraars noemen, die hebben een gave. Ze kunnen dat desnoods ook van een foto doen.

Paardefluisteraars hebben doorgaans het paard nodig, moeten hem kunnen observeren voordat ze een mening kunnen geven en/of wat over zijn gemoedstoestand kunnen vertellen. Paardefluisteren kan doorgaans door iedereen worden aangeleerd.

Precies, dat is wat ik ook bedoel.

Ik geloof indd ook niet dat je iemand als de DPB een paardenfluisteraar kunt noemen. Wat zij doet is heel iets anders, dat staat los van het hele paardenfluisteraar-gebeuren.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aranel, BelgenGek, Colien, Dorella_L, GrapeshotBot, Iris_Casper, marije1109, Salinah, Sastaic, SylS, xoranlover en 144 bezoekers